Hep hep. Voiko tämän Agfan mustavalkokehitteen stopata pelkällä vesihuutelulla? Pelkän veden kanssa olen toiminut Diafinen kanssa.
Vs: Agfan R09 One Shot Tottakai voi, Mä olen tehnyt aina niin silloin kun tota vielä käytin. Ja itseasiassa tulee vieläkin stopattua D76 ja D74:lla kehitetytkin useinmiten pelkällä vedellä. Eihän toi muuta kuin kehittymisen loppuminen ei ole niin nopea, eli kahitteen poiskaadon ja kiinnitteen vaikuttamisen välinen aika voi vielä vaikuttaa saatavaan jälkeen jollei ole nopea. Lisäksi rasittaa (kuluttaa tehoja) kehitettä enemmän.
Vs: Agfan R09 One Shot Mutta jos kehittää vaikka 1:50 suhteella niin vähemmän vaikuttaa kuin 1:25. Mitäs hyötyä ständinä kehittäminen tuo tullessaan?
Vs: Agfan R09 One Shot 09 tuli mieleen, että vaihdoin loput pienempään pulloon, niin pohjalle jäi kasa kiteitä. Olisko ne pitänyt saada mukaan? Huljuttelin kyllä ja osan siitä sainkin toki.
Vs: Agfan R09 One Shot Ei kiteillä taida mitään merkitystä olla. Avattuna Rotsku menee pikkuhiljaa tummaksi kuin coca-cola ja pullon pohjaan muodostuu karstaa ja kidettä mutta ihan samalla tavalla se silti toimii kuin tuore ja teenruskea liemi.