Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ekan (sanoma)lehtikuvauskeikan satoa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana kb, 9 Joulukuu 2006.

1. kb

kb

2 235
    0
    0
    Vs: Ekan (sanoma)lehtikuvauskeikan satoa

Näin. Mulla periaatteessa on ajatuksena, että valokuvauksesta voisi joskus tulla minun päätoimeni, ja siksi olen kyllä tästä asiasta kiinnostunut, ja tosiaan ei kiinnosta (halvalla) kenenkään muun leipää syödä.

Näyttävät julkaisseen tämän päivän Keskisuomalaisessa kahdelta tekemältäni keikalta kaksi kuvaa kultakin, kolme niistä ovat isoja, niin isoja kuin nyt tuossa lehdessä näkee käytettävän. Kaksi isoista on nuo kaksi esillä olevaa ryhmä-hunks-kuvaa (toinen on "teaserina" lehden alussa). Näyttäisi siis että kelpaa. Pitää soittaa sille kuvasedälle tänään ja vähän kysellä että mites jatko. Pitää myös kysellä hinnoista tutulta jolla lienee varsin laaja tietämys lehtien hinnoittelusta.

2. Vs: Ekan (sanoma)lehtikuvauskeikan satoa

No ei mikään ihme että kelpaa, kateellisena täällä taustalla katselen :)

3. Vs: Ekan (sanoma)lehtikuvauskeikan satoa

Jeps, en siis epäillytkään näin olevan kohdallasi. Kommentoin vain tuota "kaikkien etua" yleisellä tasolla. Tsemppiä vaan, kyllä se siitä.

4. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Vs: Ekan (sanoma)lehtikuvauskeikan satoa

Koko ryhmästä otetut hienoja. Ykköskuvan häiriötekijä on päähenkilön epätasapainoinen, "vaiheessa" oleva liike.
    Mutta kaikkiaan nämä Kallen kuvat ovat hyviä. Saadaanko maahan vielä uuden polven Reijo Porkka?

5. Vs: Ekan (sanoma)lehtikuvauskeikan satoa

Päähenkilön epätasapainohan kertoo miehen liikkeestä. Onko se häiriötekijä? Minusta ei.

Uskomattomia kuvia kaikki. Eniten kunnioitusta herättää se 2x2min aika!