Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Eka hirvikuva vm 96

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nupponen, 14 Joulukuu 2005.

Tästä alkoi mun innostus hirvikuviin. Hiihdettiin muuten tossa kahden suden jälkiä seuraten.

Tekniikasta sen verran että kuvattu makrolla nelisatasesta diasta valopöytää vasten "skanneri saksassa huollossa". MV koska tää on mulle klassikko :)

Kuvana ei kylläkään kaksinen, mutta ajattelinpahan laittaa tälläisen mulle tärkeän otoksen näytille...

1. juice

juice

912
    0
    0
    Täähän on kuin hirvien agilityradalta!

2. Mulle tuli mieleen et tossa lähemmän hirven takana on peili - kaikki jatkuu peilikuvana nääs.

3. Tilanteena sinänsä huvittava. Nuo tolpat nimittäin näyttää (ainakin minun simääni) puolivalmiilta hirviaidalta. Siinä kaverukset katsoo molempiin suuntiin ennen kuin menee tien yli...

4. Niinhän se on. Katse oikealle ja vasemalle, sitten juokset auton alle :)

5. Mun mielestä hyvä eräkuva, tosiaan näyttää siltä että ois peilikuva kanssa tossa.. Mutta tykkään, en keksi parannettavaakaan tai no tuo etummainen tolppa olis voinu näkyä kokonaan nii sitte ois ollu perfect.

6. Joo, vähän olen hätäillyt rajauksen ja sommittelun kanssa. Jossain kuvassa oli tolppa juuri ja juuri näkyvissä, kuvan reunassa kiinni siis. Tää oli siihen verrattuna vähemmän huono!

Hirvet oli tossa sellaisen puoli minuuttia. Sinä aikana sain just kaivettua kameran ja kakkulan repusta.. 5 kuvaa ehdin tossa räpsiä. Tuosta hirvet jolkotteli metsän laitaan vähän kauemmaksi mutta niistä kuvista ei ollut enää mihinkään...