Vs: Ei sota yhtä miestä kaipaa Ensiksi sanon, että seuraavassa en tarkoita ketjun aloittajaa. Sota ei yhtä miestä kaipaa mutta yksi mies voi saada sodan syttymään kuin myös yksi mies voi sen sammuttaa, eikä ne tarvitse olla sama henkilö. Itse näen kuten kaima, ikävää että yksi tekijä on joukossa vähemmän, ja samalla paljon tietoa on sivussa. Mitä opimme tästä? Itseasiassa, me jokainen voimme pyrkiä olemaan siedettäviä, että ei kaikki tekijät lähde. Minä yritän ainakin.
Vs: Ei sota yhtä miestä kaipaa Kyllä näillä foorumeilla sota voi yhtä miestä olla vailla. Vaikka minulla henk. koht. ei ollut käyttöä ppotkalle, niin uskon että monelle oli, eikä se ole minulta pois;-) Mutta kyllä jatkuva osllistuminen vie paljon energiaa ja onhan tämä lopupelissä aika dorgaa vänkäämistä usein, varsinkin varmaan noista teknisistä asioista erityisesti (paha sanoa kun en ole juuri jaksanut lukea) Niin ja kun en ole kameratekniikkaa sisältäviä juttuja lukenut juuri ollenkaan, niin oli hieman yllättynyt ppotkan noinkin suuresta viesti määrästä ja uskon että tuolle puolelle tuli suuri aukko, sillä itsekin pidän ppotkaa juuri tuon kameratekniikan ja kuvankäsittelyn osaajana. Hyvää jatkoa ppotka sinne minne sitten energiasi laitakin jatkossa.
Vs: Ei sota yhtä miestä kaipaa Onkohan täällä ensimmäistäkään lähtijää, kuka olisi poistumisestaan tehnyt asiaa, hieman numeroakin ja hetken päästä palannut... Watanen kaiketi.