Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN *EI SITTEN*

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana edenbeast, 4 Kesäkuu 2014.

    Nyt lähtee halvalla kun köyhyys iski! Koko paska noudettuna 170e! Nyt kannattais ostaa!!!!!!


    Pistetäänpä siis myyntiin Nikon F5 ja AF-Nikkor 28-70 f3,5-4,5. Toimii ja siistissä kunnossa, jonkin verran kulumaa nurkissa. Sarjanumero 3033xxx. Alkuperäinen paketti ja englanninkielinen ohjekirja mukaan. Kamera Oulussa ja mieluusti nouto että voipi testata toiminnan itse.


    YV tavoittaa. Puhelinnumero on 0443489139 (yhteydenotot mieluusti tekstiviestinä niin soitan takaisin kun kerkiän.)


    Poistanpa täältä...
     
  1. Vs: Nikon F5

    Kiinnostaa, laitan yv:tä.
     
  2. Vs: Nikon F5

    Edellisestä kyselijästä ei ole kuulunut enää mitään joten vielä kaupan. Tässä muutama kuva, sarjanumero tuhrattu mutta oikeasti löytyy kyllä omalta paikaltaan :)

    Edit. pahoittelut nostosta, en hoksannut että olisi nuo kuvat varmaan saanut muokattua tuohon aloitukseenkin.
     

    Liitetyt tiedostot:

  3. Johannes

    Johannes Well-Known Member

    2 346
    302
    83
    Vs: Nikon F5

    Olen usein miettinyt, mikä noissa sarjanumeroissa on niin maagista, etteivät jotkut myyjät halua niitä myynti-ilmoitukseen laittaa.
     
  4. Vs: Nikon F5

    Miksi pitäisi laittaa? Itse en ole laittanut sen jälkeen kun oman myynnissä olleen kitaravahvistimen sarjanumero oli ilmaantunut ulkomaiseen myynti-ilmoitukseen.
     
  5. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Nikon F5

    Etsitkö styrkkaria koti- vai keikkakäyttöön?
    T Jukka
     
  6. Vs: Nikon F5

    Keikkakäyttöön. Mulla riittää kyllä suhteellisen pieni vahvistin, edellisen bändin kanssa en saanut blues devilleä edes aukaistua kun toinen kitaristi jäi jalkoihin...
     
  7. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Nikon F5

    minulla olisi victoria 20112 kenties myytäväksi tulossa, mutta siitäkin lähtee sen verran ääntä ennen kuin alkaa soimaan, että ei varmaan palvele tarkoituksiasi.
    T Jukka
     
  8. Vs: Nikon F5

    Taitais olla muutenkin turhan kallis laite mulle.
     
  9. Vs: Nikon F5 *TARJOUS*

    Otan vapauden nostaa kun tiedot muuttuivat.Kamera löytyy siis Valkeakoskelta su 8.6 - ma 9.6 josta noudettavissa. Maanantai-iltana kulkee valkeakoski-oulu-väliä johonkin aikaan joten myös väliltä voi poimia.

    Edit. Kamera taas Oulussa...
     
  10. Vs: Nikon F5

    Ja vieläkin kaupan. Ostakaa pois. Ei oo kallis. Pelastakaa hyvä kamera käyttöön.