Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Ei perkele!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 30 Elokuu 2005.

    Lampsin himaan rankan duunipäivän jälkeen ja huomasin et on taas kamppä täynnä kakaroita. No attelin et ei haittaa ja pistin stereoista Never Mind The Bollocksin soimaan volume asennossa 11 ja menin sohvalle selälleni hieman rentoitumaan.
    Hetken päästä kesken kertosäkeen jota hyräilin mukana "I`m so pretty..." huomasin et stereot hiljeni ja samalla hiljeni kakarat. Raotin varovasti vasenta silmää nähdäkseni mikä hiljensi Rottelin ja kakarat, ja v***u meinasin tippua sohvalta kun tajusin mitä oli tapahtunut. Kakarat oli sammutanu stereot ja avanneet telkkarin ja istuivat rivissä katsoen Salkkareita!!!!!.

    Ei perkele tämäkö se on tätä nykykakaroiden kapinaa, sammutetaan kapinamusiikki ja tsiikataan telkkarista mummosarjoja.
    Alan olla Ouvisen kanssa samaa mieltä kakaroiden vihaamisesta.
    Nyt meen ja pieksän noi mukulat omat ja naapurin et saadaan edes vähän anarkiaa noihin vilttihousuihin...
     
  1. Anarchy In Nieppi Residence!!!

    Turpa kii, kädet ylös ja seinää vasten.
     
  2. Saaga

    Saaga

    293
    0
    0
    Jotenki vielä tyttölapsilla ymmärrän tuon Salkkareitten kattomisen, mutta että poikalapsetki!
     
  3. Mulla on kolme tyttöä ja sallin niiden katsoa salkkareita. Mun ei tarvii murehtia poikalapsen identiteetistä...onneks

    Siitä oli joku sananlasku kun on pelkkiä tyttöjä.En nyt kuolemaksikaan muista mikä se oli mutta nyt ei harmita yhtään mutta sittenkun ne täyttää 15. Mun murheet alkaa mulla vasta sitten.
     
  4. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ..jotenkin ymmärrän että noi edellä mainitut katsovat ja gaylord mutta että ihan oikeasti aikuiset ihmisetkin katsovat sitä (+irkkaava kansanosa!) o_O
     
  5. mitä v....a en mä sitä kattele. mistä sä moista sait päähäs. Se että sä vertaat mua vammaseks ja hra47 on ihan ookoo mutta salkkareita en kattele enkä sauvakävelyä harrasta.
     
  6. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Hra Gaylord, elämä on nöyryytysten ja vastoinkäymisten sarja, joka päättyy kuolemaan.
     
  7. tuulis

    tuulis Member

    89
    0
    6
    Meillä esikoinen halus viime keväänä kattoo salkkareita.. ei edes yhtä jaksoa jaksanu kattoa.

    Eikä mun muksuilla tulis pieneen mieleen käyä äiteen musiikin kuuntelua häirihtemässä.
     
  8. Tosin voidaan kyseenalaistaa, onko Sex Pistols kapinamusiikkia? Olihan pojilla rankka meno, ja musiikillisestikin kyllä ansaitsevat asemansa punk-ikoneina, mutta toisaalta se oli myös Malcolm McLarenin kasaama poikabändi, jonka touhussa oli paljon esitystä. Punkin kapina oli ehkä enempi niissä ympyröissä, joiden levymyynti oli aika lailla pienempi.
     
  9. Never Mind The Bollocksin jälkeen maailma muuttui...piste fi sen jäälkeen mikään ei ollut ennallaan
     
  10. Ja koskas ne täyttikään ja mikä oli osoite?
     
  11. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Montako vuotta niihin murheisiin vielä? Mullakin on kaks tyttöä ja noin ne on varotelleet. Jos ne murheet alkaa ku lapset on 15 niin sit mul on enää kolmisen vuotta moiseen :-O!! Apua auttakaa!
     
  12. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 398
    179
    63
    Meillä uskottiin, ettei mitään murheita tule.. tuli ikä 15 ja ei tapahtunut, sitten 16, eikä mitään tapahtunut, mutta sitten eräänä päivänä 1 kk vajaa 17 alkoi tapahtua... Tarvitaan poikaystävä tai huonoa seuraa, että tyhmyys ja ns. omat oivallukset aiheuttavat kakrulle ongelmia... Saattaapa tuo itsekin siihen ongelmiin joutua, mutta jotenkin nuo helposti kulkevat käsi kädessä, meinaa ongelmat ja poikafrendi...

    No jokainen alkaa jossain vaiheessa luulemaan olevansa/myös olemaan ns. "iso", että on kokeiltava myös niitä juttuja, joita vahemmat ei ehdota harrastettavan.

    Meidän ipana lähti ovet paukkuen kotoa ja muutti erilleen, oltiin kuulemma vain rasittavia hölmöjä. Kokonaista 2 viikkoa kesti kun rahat pankista loppuivat ja routa toi porsaan kotiin... On se vaan vaikeaa lähteä kotoaan kokonaan, jos ei hanki ensiksi työtä.. ja mistä koulut kesken oleva pentu oikein nykyisillä työmarkkinoillla työn löytäisi, edes helsingissä? Siivoaminen oli kuulemma ihan perseestä ;)
     
  13. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Jari, kuulostaa pahalta... Mut onko niin paha kuin kuulostaa?? Ei nuo mun kiltit tyttäreni, eihän??? No ei, koska tuntuvat olevan luonteeltaan vähän kuin mä ja mä olen ollu kiltti ihminen. Vai olinko aina sittenkään?

    No joo, vielähän noita juttuja ennättää pohtia ja huolestua. Turha etukäteen surra asioita, joita ei ehkä koskaan tapahdu :).
     
  14. Vanhin täyttää lokakuussa 13 keskimmäinen on 8 ja pienin täyttää5 joulukuussa. Vanhempi on tosin sellainen "kunnon tyttö" mutta miten kauan.
     
  15. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 398
    179
    63
    Meilläkin tuo vanhin on se urheilija nuorukainen, joka on ihan kunnon tyttö (karatea SM-tytöt, jopa joku voitto ja muuten Gaylord, käy Mosan urheilukeskuksessa treenaamassa lajia toisinaan).. Silti oli havaittavissa omat vahvat ajatukset ja kyky tehdä tyhmiäkin päätöksiä ;)

    Kolme tyttöä meilläkin, Helikin on niistä pienimpään tutustunut, mun pikku assariin joka on nyt 6v, keskimmäinen 12v.
     
  16. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Kai ymmärrät, ettei se ole enää turvassa niin kauan kuin käy siellä? :)
     
  17. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 398
    179
    63
    Tottakai, mut jos vaara uhkaa alueella vartioi eteerinen neitsyt ja pistää lättyyn uhkailijaa..

    Vai viittaatko kenties, että Mosassa olisi joku pervo jossain omasta takaa?
     
  18. Eteerinen neitsyt on Mosan hyväntahdon enkeli, olenhan aina heiluttanut puritaanisuuden ja oikeamielisyyden valkeaa miekkaa

    edit: Muuten saattaapi olla moikka tuttu. Ollaan hyvissä väleissä siellä eri jumppakerhot keskenään. Ainoastaan se vanha voimisteluvalmentaja joskus tuottaa närää pikkuenkelille
     
  19. Ai sitä sanotaan nykyään miekaksi;)