Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ei päätä, mutta häntää ja tunnetta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana fangio, 9 Kesäkuu 2005.

    Tommoinen taisi olla toi Emerikin päätön haaste. Yritti kai naruttaa meikäläistä lemmikkielukkakuvauksen pariin, mutta heti päätin, että ei.

    Hankalaa oli. Tällaiseen päädyin.
     
  1. Ei oo päätä eikä häntää...
     
  2. Mutta tunnetta löytyy...
     
  3. fangio, kuittaa toi haaste tehdyksi järjestelmän puolelta vielä...
     
  4. Kai siinä nyt vähän on häntää. Minä olen täällä.

    Päätä ei ole. Tunnetta? Ehkä ei teillä, mulla mulla on.
     
  5. Juha Kärkkäinen, onko se isovanhempien hauta?
     
  6. Kyllä on. Minun isovanhempieni hauta.

    Oli puhetta joku aika sitten hautajaisten kuvaamisesta. Kivahan sitä on kuvailla, mutta ei välttämättä omien tuttujen ja sukulaisten hautajaisissa. Olen tosin saanut elää tähän asti siitä onnellisen elämän, että minulle ei ole ketään läheisempiä kuolleita, kun isovanhempani, jotka ovat nyt kaikki kuolleet. Minun lapsillani taas on vielä kaikki isovanhemmat tallella. Muutama luokkatoveri ja muu kaveri tosin on mennyt.
     
  7. Olipa tyylillä toteutettu haaste, ja kuvan takana oli sitä jotain. Kuva täyttää aiheen.

    Osanottoni, hiljainen hetki.
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Haaste oli päättömän vaikea ja teoriassa kaikki olisi ollut hyväksyttäviä. Haaste siis suoritettu. :)
     
  9. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 419
    183
    63
    Samaa mieltä!
    Onnistuminen jopa odotettua parempi... Viesti on väkevä ja monisyinen, eikä kaipaa henkilökohtaista tunnesidettä, tuo «Isänmaan henki ja hauta» on voimakkaasti yhdistävä ja "yhtä perhettä" meistä tekevä.

    Kun Fangio et tuota IRC:tä seuraa, voinen kertoa että tätä kyllä työstettiin pikku tiimissä, että pannaas oikein penteleen vaikeaa purtavaa...
     
  10. Senkin Seat! Ei tässä kerkeä mitään muutakaan. Taas on eilisiä kuvia varmaan 1500 kpl koneella ja nippu muita hommia, joiden pitäisi olla huomenna valmiit. Ja kuka niitä nyt viitsii plärätä jotain Scandinavian Hunks -kuvia.

    Kohta pitää lähteä mallaamaan yhtä bikini-juttua. Ja ne bikini ei siis tule mulle.
     
  11. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    :D