Mahdollisesti myydään Rolleiflex 2.8E, Carl Zeiss Planar 80mm lasilla. Kaikki pelittää. Ei vitriiniyksilö, "vain" hyväkuntoinen, ks kuvat alla. Helsingissä. Valotusmittari toimii ja näyttää oikein, mutta kuten kuvasta näkyy olen laittanut mustan sähköteipin säästääkseni seleenikennoa kennon ritilän päälle (käytän itse ulkoista mittaria). Tämähän luonnollisesti lähtee irti noin kahdessa sekunnissa jälkiä jättämättä. Hintapyyntö 800e 750e 700e. ("Mahdollisesti" viittaa tähän: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,65600.msg488840.html#msg488840) ... ilman 2.8 Rolleiflexiä en ala.
Vs: M: Rolleiflex 2.8E Planar Törkeä viimeinen 50e hinnanalennus! (raja tulee vastaan kun Maxwellin lasin saan jo tällä erotuksella)
Vs: M: Rolleiflex 2.8E Planar Ei myytykään. Eiku Maxwellin lasia tilaileen! Kiitos kaikille katselleille.
Vs: ***Ei myyty***: Rolleiflex 2.8E Planar Ei sentään. Palttia vuosi tuo tähyslasi on ollut kiikarissa. Olisin samalla mielelläni vaihtanut myytävänä olevaan Xenotar-versioon, mutta en jaksa arpoa ja odottaa. Tilaan mielummin tähyslasin - tietääpähän suunnilleen milloin pääsee kuvaamaan.
Vs: ***Ei myyty***: Rolleiflex 2.8E Planar Olen itsekin jo vuosikausia miettinyt Maxwellin tähyslasin tilaamista Rolleiflex 2.8F:lleni. Välillä tuntuu että haluaisin uuden, mutta välillä taas tuntuu että pärjään vanhalla. Kerro kokemuksistasi sitten kun saat vaihdettua, kiinnostaa kovasti!
Vs: ***Ei myyty***: Rolleiflex 2.8E Planar Maxwell on hieno lasi, Hasselilla en saanut tarkennettua, mutta Maxwellilla ei mitään ongelmaa. T Jukka
Vs: ***Ei myyty***: Rolleiflex 2.8E Planar Tarkoitin lähinnä tätä myyntiprojektia. Eilen ilmoitus pystyyn ja tänään jo veto pois. Itse aina ihmettelen kun porukat valittelee rollikoiden tähyslaseista. Omassa 3.5F:ssäni ei ole ollut ollenkaan motkottamista. Vai oliskohan sen tähyslasi vaihdettu jo jonkun aikaisemman omistajan toimesta? Mistä sen näkee, vai näkeekö mistään jos ei ole verrokkirunkoa vieressä?
Vs: ***Ei myyty***: Rolleiflex 2.8E Planar Mulla on alkuperäinen ja ulkona sillä pärjää ilman ongelmia, mutta sisällä kärsimättömien kohteiden kanssa nou-nou. Olisi kiva pystyä ottamaan täydet hyödyt irti 2.8 lasista myös huonommassa valossa, mutta tarkentaminen on omasta mielestäni liian hankalaa ja onnistumisprosentti sen mukainen.
Vs: ***Ei myyty***: Rolleiflex 2.8E Planar Joo, myönnetään, nopea tsekkaushan tämä. Mutta useampi sata vilkaisua kuitenkin, niin olisin kuvitellut sen edullista Planaria etsivän löytyneen jos sellainen tällä hetkellä olisi.