Laatuoptiikkaa Sony kameraan Hinta 350 euroa plus postikulut 8.50 euroa (tai nouto). Myyn pari vuotta vanhan mutta melkein käyttämättömän Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM objektiivin. Sopii Sonyn digijärjestelmäkameroihin, myös täyden kennon ammatilaisrunkoihin (olen käyttänyt sekä a700 että a900 kameroissa). Kunto ulkoisesti: - kuin uusi, en löydä moitittavaa, oikein etsimällä varmaan löytyy pienenpieni naarmu tai kaksi Kunto optisesti: - kuin uusi, kaikki kunnossa Kunto mekaanisesti: - Kaikki toimii kuten pitää, käytetty todella harvoin Takuu: - ei enään takuuta Kauppaan kuuluu: - objektiivi - vastavalosuoja - etu- ja takatulppa (alkuperäiset) - suojakotelo Myynnin syy: - Olen siirtynyt vanhoihin käsitarkenteisiin objektiiveihin. Olen liittänyt ainoastaan yhden kuvan koska paketti todellakin on uuden veroinen. Voin tarvittaessa lähettää lisää kuvia. Postitan kun hinta plus postikulut näkyvät tililläni. Myös kokeilu ja nouto Pietarsaaresta mahdollista. Nouto tai postitus postin kautta. Muut toimitustavat sopimuksen mukaan. Tavara ei liiku ennen kuin olen saanut rahat, kaikki ennakot ovat poissuljetut. 8,50€ postitus on normaalin paketin hinta (ei särkyvänä tai vakuutettuna), lisäpalvelut lisähinnasta. Postitus ostajan vastuulla!