Tuli hiukan kiire räpsästä kuva, kun fogeli jo ravisteli höyheniään. Ja saman tien se siitä startasikin.
En. Kahdesta syystä. Oli vielä nuori nulikka eikä kulttuuriin kuulu ampua tieltä. Sai jatkaa elämäänsä. Toivottavasti pitkään.