Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Ei mikään katukuva

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Seppo R, 3 Kesäkuu 2026.

  1. Seppo R

    Seppo R Well-Known Member

    3 688
    2 469
    113
    Tuli hiukan kiire räpsästä kuva, kun fogeli jo ravisteli höyheniään. Ja saman tien se siitä startasikin.

    P9101744.jpg-3.jpg,,,,.jpg
     
  2. Comet

    Comet Active Member

    207
    36
    28
    ^ Et sitten kuvanoton jälkeen ampunut sitä? ;)
     
  3. Seppo R

    Seppo R Well-Known Member

    3 688
    2 469
    113
    En. Kahdesta syystä. Oli vielä nuori nulikka eikä kulttuuriin kuulu ampua tieltä. Sai jatkaa elämäänsä. Toivottavasti pitkään.