Vs: Puoli päätä Ihana tuo karvan tekstuuri. Länsimaalaiseen visuaaliseen järjestykseen tottuneena sommittelu oikeaan reunaan tuntuu kummalliselta. Ei kuitenkaan huonolla tavalla.
Vs: Puoli päätä Täähän onkin jännä kuva. Jotenki tuntuu ihan typerältä kattoo kuvan oikeeseen laitaan, ku sitä on jotenkin niin tottunut siihen, että objektin pitäisi olla vasemmassa laidassa. Silmä on makian terävä ja makeen värinen. Jännittynyt tunnelma. Meikä kyl tykkäs vaikka kuvassa onkin kissa ;D
Vs: Puoli päätä Kivan näköinen katti! Musta tausta sopii hyvin, rajaus jakaa varmasti mielipiteitä mutta itse ainakin tykkään!
Vs: Puoli päätä Juuri tuo puolittuminen tekee tästä tavallista paremman kissakuvan ainakin minulle. Terävä katse nurkan takaa kohti uhria,hetkeä ennen hyökkäystä. Tästä on pönötys kaukana. Lisäksi lyhyt terävyysalue toimii hyvin.
Vs: Puoli päätä Terävä katse tekee kuin se olisi vaanimassa, väijymässä nurkan takaa hiirtä eli sinua (katsojaa)! Värimaailma on pirun siisti silmässä, myös kuvan skarppius pistää silmään. Kuitenkin, odotan jatkossa parempaa otosta kissasta kun on sen verran upea malli eli rimaa nostetaan!
Vs: Puoli päätä Pidän kyllä, poikkeuksellinen kissakuva, toimii. Onkos tuo venäjänsininen? Itse kokeilisin laittaa vähän lisää tilaa alas ja vasemmalle myös, ehkä? hyvä kuva!
Vs: Puoli päätä Kyllä, on hyvä ja erilainen kissakuva. Hurja suorastaan, kyllä tuosta saa hyvin kuvan, että kissa on peto...
Vs: Puoli päätä Hyvä kuva. Tästä sarja, kun noita kissoja oli enemmänkin? seuraavaan kuvaan toinen katti vasempaan laitaan ja sitten kolmas kuva jossa kummatkin roikaleet reunois.