Vs: Camera obscura Ootkos kokeillu pientä kuperaa linssiä siihen pimennysverhossa olevan reiän päälle, vaikka teipillä, kääntyykö projisoituva kuva oikeinpäin? Muuten hieno kuva, se ero meissä on, että sä olet toteuttanut ton idean mä vaan olen suunnitellut sitä ;o(
Vs: Camera obscura Luultavasti Juke touhunnut liikaa Veeran kanssa ja vaimo laittanut Juken miettimään tekosiaan ;o)
Vs: Camera obscura Jotenkin kuva olis mun mielestä jäänyt vajavaiseksi jos siinä ei olis ollu ketään. Nyt kun siellä on yksi vajakki kuva on täydellinen. Mäkin olen tätä aina miettinyt ja miettinyt. Nyt perkele päätin kokeilla vaikka tiesin että ikkuna on huonossa kohtaa huoneessa ja kaikkee muuta ongelmaa tulee. Mä näytin ongelmille keskaria ja tein edes jonkinlaisen kuvan. Mutta nyt lähden bygmaxiin. Sinne minne Suomalaisen miehen tie käy. Ostan kasan vanerilevyä ja kokoon mun peräkärryyn laatikon jota kuskaan ympäri maakunataa. Meen sisään karjottamaan ja otan kuvia. Joku kylän mieskin voi sinne joutua. Naisikakin....vaikka vähäisissä vaatteissa. Eiku bygmaxiin.