Teknisesti mainio peli, varmaan tuo kohdekin. Mulla on joku repro-vaihe päällä koska kuvan ensin nähdessäni taas ajattelin sitä että muut ovat hoitaneet asiat (valaistus jne) ja puerco on käynyt ottamassa valmiista pöydästä kuvan. :-I Mutta automessuilla useasti tulee liikaa roinaa kuviin, liikaa ylimääräisiä (ihmisiä), tulee tärähtäneitä kuvia liian heikosta valosta jne. Ja sommitteluunkin on tälläisessä etsittävä se kulma mistä tälläisen saa edustavaksi. Eli ensivaikutelmani petti. Vesku
En kehunut kuvaa hyväksi. Mun mielestä siinä on hieno auto. Hienolla autolla ja hyvällä kuvalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Hieno auto voi olla myös huonossa tai mitäänsanomattomassa kuvassa.
No ,minä, joka ohitan kaikkien pörisevien esineiden kuvat äkkiä, jäin tätä katsomaan. Olisiko syy noi mehevät värit ja valaistus, ja aika hyvä asetelmakin. Tilaa olisi voinut olla enemmän kun on noinkin "räyhäkäs" peli kyseessä.
jaa-a että susta auto on hieno ja kuva sitten mahdollisesti ei. no auton hienoudesta mä en jaksa ees kysyä kun en ymmärrä mitään noista suuremmin.
No vaikea tuosta kuvasta on muuta sanoa kuin "hieno auto", ehkä se kertoo kuvastakin jotain. Hieno auto.
Oli oiva tilaisuus kuvata autoa kun se oli juuri tuolla Saksassa Wolsburg:issa näytteillä. Valot ja esillepano oli todella hieno livenä. Muutama muukin kuva tuolta tuli mutta ne on tietysti tärähtäneitä koska ei ollut jalustaa mukana silloin. Kuva on vielä otettu kittilinssillä ja kuuluu 200 ensimmäisen kuvan joukkoon jota olen ottanut järkkärillä. Kiitos kehuista, toivottavasti saisin useammin puhuttuvia kuvia näytille.
Sori Puerco, oikeasti ei ollut tarkoitus v*ttuilla. Huvittaa välillä nämä arvioinnit ja mietteet. "Ihqu koira" tai "Hieno auto" eivät oikeasti kerro itse kuvasta yhtään mitään. Monen kuvan kohdalla keskustellaan enemmän kuvassa olevasta esineestä, kuin itse kuvasta .
Ymmärrän yskän, ei herneitä eikä palkoja roiku nenusta. Ilmoitan kyllä sitten jos alkaa "vittuilu" riittämään