Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kladesfabrik

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana speedymac, 20 Joulukuu 2005.

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Tyylikästä rosoisuutta.

2. Jauwi

Jauwi

44
    0
    0
    Veikkaan että kyseessä on speedymacin toimisto silloin vielä kun se puluili PC:n kanssa

3. Hieno seinä, ihan klassikko (kantsisi säästää jälkipolville). Sointuu muuten hienosti Speedymacin uuteen avatariin kuin nuija otsaan.

4. Nää vanhat ränsistyneet paikat on sitten mun mieleen...
    Lättyhän tää on, niinku seinä kuvat yleensä tuppaa olemaan. Onneksi on paljon pieniä yksityiskohtia bongattavaksi.

Tuohon vielä se kolmijalkainen kulkukoira jolkottelemaan niin avot. Mutta sulla ei tainnut olla sellaista mukana tällä kertaa :)

5. Anonymous

Anonymous Guest

Rosoisuus ja kontrastikkuus miellyttää silmää. Kuva pelkästä seinästäkin voi olla mielenkiintoinen, kun löytyy sopiva seinä ja osaa vääntää namikoita Photarissa. Ihminen sopisi kuvaan myös, mutta se olisi sitten jo eri kuva.

6. Mä en ihan hokaa näitä pelkkiä seiniä. Ihminen tosiaankin tekisi tästä jo ihan toisen kuvan, sellaisen joka mielyttäisi minunkin silmää. Nyt se jää mulle tyhjäksi.

7. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    En pidä rajauksesta ylhäällä ja oikealla. Vai tekeekö juuri em. rajaus tästä sitten epärepron ;)

8. Ei ollut ihmistä eikä kolmijalkaista koiraa mukana ;) - ja tosiaan ilman nappuloiden kääntelyä Photoshopissa tästä ei olisi saanut irti tällaista rosoisuutta... nyt kun mietin jälkikäteen, rajaus oikealta on ehkä ajattelematon, mutta muilta suunnilta täysin harkittu. Seinä löytyy Tammisaaresta Tehtaankadulta läheltä satamaa.

9. Hienot sävyt ja pastelliimaisuus viittaisi miltei pensselityöhön. Mutta vasemmalla oleva sankaripipopään luomus juoruaa naturaaliksi.