Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Egotrippi

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jruots, 23 Heinäkuu 2005.

  1. jruots

    jruots

    86
    0
    0
  2. hyvä fiilis kuvissa.. ja hyvät valot, siis noi värivalot saanut ympättyä tonne hienosti :) jokusen ois tosin voinu jättää pois ku on vähän toistoo.. mutta sitte ne ei menis tolleen kivasti kolmelle sivulle :F vika kuva on hyvä päätös koko sarjalle.
     
  3. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Tottahan tuo, tuli vaan jöpötettyä samassa paikkaa koko keikka. Olin ensisijaisesti kuuntelemassa enkä kuvaamassa.
     
  4. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Oikein, bändihän on yksi suomen parhaista lavalla. Kuvasetti on jees, mutta pientä karsintaa määrään ehkä?
    (Tosin mulla ei oikeastaan ole varaa sanoa moista.)
     
  5. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Karsintaa on jo suoritettu, kortilta taisi löytyä 170 kuvaa :D
     
  6. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Onneksi et ollut ensisijaisesti kuvaamassa =D
    Hyvin on kyllä nuo eri väriset valot tarttuneet kennolle. Hm. Muutama jammauskuva olisi ollut poikaa, nyt oli oikeastaan vain yksi: http://koti.welho.com/jruotsa2/Egotrippi/CRW_1734-01.html

    Harmittaa kun en itse älynnyt lähteä katsomaan tuota keikkaa (ilman kameraa).
     
  7. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Eipä nuo paljoa jammailleet samalla tapaa kuin tuossa kuvassa. Eipä tuonne ilman lippua olisi päässytkään kun keikka oli loppuunmyyty.
     
  8. Hienoja kuvia. Egotrippi on siitä kiva bändi, että ne satsaa noihin valoihin.
     
  9. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Välillä oli savua liikaa ja se valoihin yhdistettynä ei ole kiva asia ainakaan minun mielestä.