Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

EF 70-200 f2.8

Keskustelu osiossa 'Optiikat' , aloittajana Anonymous, 24 Helmikuu 2007.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Voi pieru myin kiinteet (paitsi 50mm I HAHAHAA) pois ja nyt hankinassa otsikon mukainen mötiskä ja mielellään sitä kuulisi muidenkin mielipiteitä ennen ostoa.
     
  2. PKivireki

    PKivireki Active Member

    729
    31
    28
    Vs: EF 70-200 f2.8

    No mitäs, paras Canonin kakkula mitä mulla on, vaikka on käytettynä JAS-Tekniikasta ostettu eikä ole edes vakaajaversio. Nopea tarkennus, erinomainen kuvanlaatu, ruma ja painava. Nykyään niin muodikasta bokehia en ole älynnyt tiirata..
     
  3. Vs: EF 70-200 f2.8

    Tuo vakaajaversio nyt ei käytännön tasolla eroa missään lajikkeessa kuvalaadullisesti tuosta vakaajattomasta. Erinomainen kakkula, vakaajalla, jos mahdollista  ;)
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vs: EF 70-200 f2.8

    Ilman vakaajaa valitettavasti kylläkin ;) Lähinnä tuosta piirrosta olin kiinnostunut ja jos herrat se kelpaa teille, olettaen että olette jonkunsortin ammattilaisia, niin kelpaa se minullekin. Ja mitä isompi niin sen parempi...
     
  5. Vs: EF 70-200 f2.8

    Ei ehkä optimi esimerkki piirrosta, mutta tuolta 70-200 f2,8L IS:n täyden aukon kuva 5D ISO1600:
    http://www.tlp.fi/sekalaista/eos5D_iso1600.CR2
    Huom...12.8MB CR2
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vs: EF 70-200 f2.8

    Oi kiitoksia juuri tälläistä olin kaivannutkin ja mitä previewistä nopeasti tiirailtuani niin erittäin hyvää jälkeä. Nyt täytyneen vielä katsoa miten tuo kestää terävöittämistä, mutta kiitos paljon. Hmm... täytyneen kuitenkin ensiksi viettää lauantaita -> olutta....