Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

MYYDÄÄN EF 28/2.8

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana ksylitoli, 26 Heinäkuu 2005.

    Eli myynnissä 170 euron hintaan(+pk). Laite on täysin virheetön.
     
  1. artur

    artur

    227
    0
    0
    Mikäs se hoovee on?
     
  2. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Ksylitoli ei oikeasti aio tuota myydä 150e:n hintaan, ainakaan vielä. Hintavarausta käytetään yleensä silloin, kun halutaan katsoa miten paljon (tai vähän) porukka on halukas maksamaan. Joskus myös sen takia että tuotteelle tulisi paljon huutoja (lähtöhinnaksi 0e) ja sitä kautta näkyvyyttä. En itse ole oikein koskaan siltikään ymmärtänyt tuota hintavarauksen ideaa, miksei lähtöhinnaksi voi laittaa sitä hintaa, minkä vähintään haluaa saada..:/
     
  3. artur

    artur

    227
    0
    0
    Kyllä mä tiesin mitä se HV tarkoittaa, tarkoitus oli kysyä paljonko tuo HV on kyseiselle tuotteelle?

    Itse en myöskään ymmärrä tuota, mielestäni ärsyttävä toiminto. Jos ei meinaa myydä tuotetta alle tietyn hinnan miksi ei aloitushintaa voi laittaa? Aika moni on tehnyt kusetushuutoja vain selvittääkseen kuinka paljon HV on.

    Vielä ärsyttävämpää on kun kysyy myyjältä että paljonko se HV on niin vastauksena tulee "HV:n saa selville huutamalla"
     
  4. Sittenhän se on kauppa, ei huutokauppa.
     
  5. artur

    artur

    227
    0
    0
    Äh, ei oikeassa huutokaupassakaan mitän hintavarauksia ole, vaan huuto aloitetaan tietyllä summalla ja suurimman huudon antava voittaa.
     
  6. Tästä vielä ärsyttävämpää on se kun kaiken maailman valopäät kyselee HV:tä. Myyjä varmasti laittaa sen HV:n esille, jos sen haluaa kertoa. Loppujenlopuksi - hintahan selviää huutamalla.
     
  7. Joo siis hv oli 150 että kyllä se sillä olisi huutokaupasta lähtenyt (=pakko myydä jos hv:n laittaa) mutta nyt jos joku edelleen lasin haluaa niin 170:llä lähtee (+pk).
     
  8. heksa

    heksa Member

    541
    0
    16
    No joko se on myyty? :)