Vs: Eeva Miten niin "kelpaa" ? Sinä ja muut pistävät tänne kuviaan ja muut saavat niitä kommentoida - onko se ongelma ? Monelle näyttää olevan ... Mikä tällaisen foorumin funktio on jos ei saa kertoa rehellistä mielpidettään kuvista, joita -vaikkapa ihan kiusallakin- räväytellään esille ? Monien kohdalla olen jättänyt kommentoinnin pois koska suoraa mielipidettä ei kestetä vaan ryhdytään kuin sotaan ja inisemään joka ainoassa ketjussa henkilökohtaisuuksia. Aika onnetonta on "taso" ... Nostakaas sitä jo hiukan. - E
Vs: Eeva Minä hoidan työkseni kehitysvammaisia. Kehitysvammaisuutesi ei näistä kuvista näy, joten hankala vastata tuohon kysymykseen. Oletko sinä?
Vs: Eeva Sehän se vasta vaikuttaakin. Näistä kuvista ei oikein irtoa mitään, tyttö irvistelee ja toinen räpsii salamalla päin näköä. Ensimmäinen kävisi jonkinlaisena potrettina, ilman tuota kummallista sävyä.
Vs: Eeva Pahoittelut pitkittyneestä vastauksestani. Pyydän kohteliaimmin Mialta anteeksi, jos loukkasin tylyllä vastauksella ilman asianmukaisia perusteluja, tässä muutama: Ylempi kuva on muuten ok, mutta tuo värimaailma ei kohtaa omaa mieltymystäni. Kaksi alimmaista ei sytytä johtuen mallin ilmeistä, joita en koe vetoavaksi. Taiteesta hieman. Minun, ja kenties monen muunkin pitäisi sisäistää asia, joka näillä nettifoorumeilla on vaikeaselkoinen. Nimittäin meitä on täällä monenlaisia persoonia, on taiteilijasieluisia ja niitä tavis "tiilenkantajia", kuten tuolla toisaalla hyvin kuvailtiin. Jos minä en löydä ns. taidekuvista itselleni erikoisemmin katsottavaa, pitäisi minun kuitenkin huomata että jollekin kuvat voivat herättää monenmoisia tunteita. Sanoisin että on melko vaikeaa (ainakin näin maallikolle)? Se ettenkö arvostaisi taidetta/ sen tekijöitä, on väärä tulkinta. Taidettakin kun on monenlaista. Joku kusee pulloon, nostaa sen kiasman ikkunalaudalle ja kas, siinä meillä on nykytaidetta ---> en ymmärrä? Tai paskannetaan lakanalle, roiskitaan muita ruumiineritteitä sekaan ja sekoitetaan, tuloksena upea taideteos ---> en bonjaa vieläkään. Mutta jos esim. joku maalaa upean taulun/maalauksen jossa on tunnelmaa, katsottavaa ---> huokaisen syvään ihastuksesta, tykkään. Arvostan rehellisyyttä ja rohkeutta sanoa sanottavansa rakentavassa muodossa, itseltäni edellinen jäi puolitiehen josta pahoittelut. -ago
Vs: Eeva Mä täs olen ilkee ollu joten mä pyydän anteeks koko foorumilta kun en kestäny arvostelua. Ylin kuva on juu mustakin ihan ok Tahallaan pistin värimaailman sellaseksi. Kyseinen nainen halusin just noita ilmekuvia. Otsikoksi piti alunperin laittaa juopon syvin olemus. No tehty mikä tehty ja pyydän myös omaa ilkeetä käytöstäni anteeks ja yritän oppia virheistä ja ottaa jatkossa kuvat ulkosella salamalla tai ilman salamaa koska se on yleisessä tiedossa et kameran oma salama vaan pilaa kuvat olin vaan liian laiska. Rauha maas mun puolesta.