Vs: Koivut Heh. Nyt et ole tosissasi... Tykkään kun kuvistasi kun niissä on rehtiä yritystä. Tässä ei ole.
Vs: Koivut Oh, tässä on paljon yritystä. Yksi osa eilistä kuvausreissua oli pakopisteen ja pääkohteen yhdistäminen samaksi. Tässä se on hieman kääntäen eli polttopiste tulee tuolta kuvan taka-alalta. Itse pidän tätä aika onnistuneena, ainoa, etten tiedä, miksi tuo tyttö jäi epäteräväksi. Samaa yritin kaupungintalo kuvassa. T Jukka EDIT: tai tuo on vain minun käsitykseni polttopisteen ja pääkohteen suhteesta tässä kuvassa. Oikestaan pääkohteen tulisi olla tuolla koivukujan lopussa, siellä polttopiste taitaa olla. Mutta jotenkin tuntuu, että katse voi johdattua myös tuolta kuva-alan taka-alalta etualaan, jossa tyttö on. TJ ukka
Vs: Koivut Nyt ei muuta kun samaan suuntaan vaan. Sieltä se juttu sitten kolahtaa. Nyt jos alat kääntymään takasin menee kaikki ihan uusiksi. Tarkoitan siis kuvaustyyliäasi. Mä uskon että kohta alkaa tulee sen verran hyvää settiä että ei muuta kun vauhtia vaan.
Vs: Koivut En tietenkään muuta mitään. Nyt on sommittelun opettelujakso menossa ja se johtaa johonkin. Tähän kuvaan olen itse asiassa aika tyytyväinen. T Jukka
Vs: Koivut Minusta kuva on hienon surrealistinen juuri tytön epäterävyyden ja ylipäätään kuvassa olemisen takia. Kuva on huolellisesti rajatun maiseman kuva, mutta tyttö kuvassa ihan ylimääräistä... Mutta ilman oilisi vain maisema, nyt hän rakentaa kuvaan jännitteen, jota ei niin vaan rakennetta... Kuinka ottaa reaalisesta maailmasta kuva, joka on kuin surrealistinen maalaus? Tämä luo sellaisen fiiliksen, pidän paljon! En herännyt ensimmäisellä katsomiskerralla, mutta nyt kolmannella katsoin pidempään ja tuli tuo oivallus!