Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

edulliset kemikaalit

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana spiderman, 21 Lokakuu 2010.

Heippa!

Sitä vaan kyselisin, että mistäs löytyis halvimmat kehitteet sekä kiinnitteet?

1. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    Vs: edulliset kemikaalit

Riippuu pakkauskoostakin.  Viime vuonna  löysin  halvimman 10L Ilford Microphen kehitteen yllättäin Suomesta.  Telefoto. Tilaustiedot:1 kpl : Ilford Microphen 10l. , á 34.00eur/kpl yht 34eur Yhteensä: 34 eur Toimitustapa: Nouto: Liisankatu 9, 00170 Hki (Kruununhaka).

Etsi noista kaupoista: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,47792.0.html

Tässä varmaan edullinen jos vertaa samoja tuotemerkkejä muualla.  http://hopeavedos.fi/  Samoja kun ei taida muualla olla!  ;)

2. Vs: edulliset kemikaalit

Prolabin uudessa hinnastossa 300cc Rodinalia @ 10,-
    D-76 1L  @ 5,-

3. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Onko myös hyllystössä?

4. Vs: edulliset kemikaalit

Uudet Prolabin "softpack" 300cc kemiasarjat valmistuvat macolla ensi viikolla, sitten viikko niin on. Softpack on ideaali valokuvauskemioiden pakkaustapa, yhtä kaasutiivis kuin PET, painuu kasaan jotta ilmat voi puristaa  veks vaika olis vähän kemiaa jäljellä ja voi lempata talousjätteisiin.

5. pb76

pb76

777
    0
    0

Eikö proolab lopettanut  ;D

6. Vs: edulliset kemikaalit

Mä lopetan aina kun tulee joku paska feedbackki tai tökkii joku juttu. Nää besserwisserit tyytyväisenä lopettaa p###n jauhamisen. Sen olen sanonut että päämääränä on saada omat kamat ilmaiseksi. Niin kauan kun jaksan hasselia lonksuttaa tai Leicaa laulattaa, löytyy myös matskuja: Filkkaa, kemiaa ja papruja. Että  älkää niin kauheen tosissaan ottako. Jos asiakasnumero on saatu, lupaan fiksailla matskuja.
    Jatkossa, jos itse elelen Etelässä, menee tilaukset suoraan Macolle ja ne sitten pistää menemään kamat -tolla samalla kybän postitushinnalla. Tingin senverran katteista että se tulee mahdolliseksi