Vs: Kölsch, 2dl Noin hyvän palautteen ansiosta kuvaaja pystyy onneksi parantamaan suoritustaan jatkossa.
Vs: Kölsch, 2dl Huonous on aika subjektiivista... ja näin ilman mitään selityksiä sanottuna aika huono... Luulisi, että jos on tarve kertoa tuntemuksistaan noinkin jyrkästi, että hiukan voisi perustella miski syntyy tuollainen tuntemus.. Minusta kuva ei ole ollenkaan huono, päin vastoin vaatii pureksimista ja useamman katselun, eikä silti kokonaan aukene, enkä silti sano huonoksi, oikeastaan subjektiivisesti enemmän tuntuu hyvältä, ehkä juuri siksi, että syntyy ajatelmia ja jos vähänkään pidempään katselee, myös mietteitä tapahtumasta, paikasta, henkilöistä ja itse oluesta... Kuva siis toimii ja virittää tunnelmaa...
Vs: Kölsch, 2dl No en tiedä.. jotenkin olen vaan yrittänyt sanoa enemmän, vaikka tuskin mun puheilla paljoa iloa kukaan saa, enemmän vaan porukat on pilaksi väännelleet.. No oma vika kun kirjailee ajatuksia .. ps. kyl mä vielä Juha opin olen hiljakseen tai niihin rivin kiva/huono kommentteihin (ei ihmiset oikeasti taida haluta kuulla kun kehuja)
Vs: Kölsch, 2dl Kuvaa ei kauhiast ole säädetty, juuri tuolta se näytti. Paitsi että juomanlaskija oli tässä harvilaisen vähän liikkeessä. Valitettavasti nykyisin ihmisillä ei ole aikaa katsoa kuvia ja miettiä niiden sisältöä. Syyllistyn siihen itsekin. Vaan mitenkähän sitä olusen makua saisi visualisoitua?
Vs: Kölsch, 2dl Kun näkisi vielä täälläpäin maailmaa,että olutta laskettaisiin tynnyristä! Maun visualisointia tässä kuvassa haittaa oluen puuttuminen. Onhan tuossa tynnyri,jossa on olutta ja lasiin valuu juuri olutta,mutta itse tavara on piilossa ikävästi.. Ehkä sitä on liian tottunut vain täysien tuoppien mainoskuviin..
Vs: Kölsch, 2dl Älä suotta. Itse ainakin haluan kuulla nimenomaan ajatuksia, jos erehdyn kuviani laittamaan muiden nähtäville. Muiden ajatuksissa on se hyvä puoli, että monesti ne laittavat itsensäkin ajattelemaan. Kiva/paska kuva -kommentit on perseestä.
Vs: Kölsch, 2dl Mielestäni epätarkkuus, palaneet kohdat ja valkotasapaino eivät sovi tähän kuvaan. Siinä perustelut tuntemuksistani.
Vs: Kölsch, 2dl Sittenhän jonkun muun pitää ottaa sun pesti?!? Ja just kun me ollaan saatu sun sisäänajettua hommaan. Kyllä tästä ensin pitää istua alas ja keskustella kunnolla, ennenkun aletaan tekemään hätäsiä päätöksiä.
Vs: Kölsch, 2dl Olen jokseenkin samaa mieltä vaikka itse syyllistyn myös tylsiin "tykkään" "hieno kuva, sävyt plaaplaa" -kommentteihin - lupaan vähentää entisestäänkin asiantuntematonta pään aukomista Hyvä tilannekuva vaikka onkin teknisesti varsin epäonnistunut, syyt sanottiinkin jo. Mutta mitäs siitä
Vs: Kölsch, 2dl Valitettavasti 'nykyisin' ihmisillä 'ei ole aikaa' ottaa kuvia, joissa on mietitty niiden sisältöä. Syyllistyn siihen itsekin.
Vs: Kölsch, 2dl ´ Valitettavasti ihmiset eivät osaa katsoa kuvaa kaarnaveneestä ilman ajatelmia oman minäkuvan kasvusta. En syyllisty siihen itse
Vs: Kölsch, 2dl [QUOTE> [/QUOTE] Erittäin hyvä huomio! Kun kuva ei nykyisin maksa mitään ja sitä pystytään jatkokäsittelemään perinteiseen diaan verrattuna tolkuttomasti, niin näihän se on. Kun dialle kuvasi, niin moni asia tuli mietittyä ennen kuvaamista.
Vs: Kölsch, 2dl toinen on tietty polaroidille kun ottaa... sitten kun kokoa on vielä 20x24" niin sitten vasta mietityttää ,)