Vs: Terveisiä Monacosta? aika tiukkaa vääntöä, sen verta tiuhaan tullu kärkikolmikko maaliin. Onko muuten ensimmäistä kertaa kaksi suomalaista pallilla yht'aikaa? tää viimenen on selvästi heikoin, erottuu pahiten toi lärvi muusta ympäristöstä. Mitenhän muuten noitten copyrightien kanssa, saako uutiskuvaa käyttää mielensä mukaan? ;D
Vs: Terveisiä Monacosta? On kyllä taas niin surkeaa kamaa. Nämä eivät mene kenenkään tavallisen harjoittelijan julkaisukynnyksen yli edes ensimmäisinä "hei kato äiti mä osaan jo!"-kuvina. Mut siistiä, että näille saa satoja katseluita. Voi sitten kehuskella muilla foorumeilla kuinka siellä kameralaukussakin tuhannet ammattilaiset eivät haukkuneet näitä mestarillisia otoksia. Se yks vaan. Mut sekään ei osaa itse mitään, joten ei sitä voi laskea...
Vs: Terveisiä Monacosta? Ota rauhallisesti, kyllä se siitä Mulla on referensit kunossa, en tarvi sun taputuksia Anteeksi vielä kerran kun en tykänyt sun kuvista, otti näköjään koville?
Vs: Terveisiä Monacosta? Naurettavan hyvä setti - taas. Ja mitä tulee tekniseen toteutukseen niin se ei taida olla tämän homan SE JUTTU, vaikka jotakuta asia tuntuu harmittavan.
Vs: Terveisiä Monacosta? Kyllä toi eka ainakin on ihan jees toteutettu. Ja ihan sama vaikkei "uudet" kuvat vanhoihin niin istukkaa. Naurattamaan ainaki pisti
Vs: Terveisiä Monacosta? Juu ei täläisiä hjuumori kuvia jaksa päiväkausia hieroa, ihan viihteeksi netti foorumeille repäisty, jos ei naurata niin ei voi auttaa.