Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

edelleen opettelua kuvaajana =)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana keija, 11 Heinäkuu 2005.

  1. keija

    keija

    306
    0
    0
    [​IMG]


    350D ja kitti kaikissa kuvissa
     
  2. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Iik, se tulee päälle! :)

    Hyviä kuvia. Eläviä, onnistuneita, loistavia kuvia perhealbumiin.

    Toki aihe olisi vähitellen nähty.
     
  3. tämä on paras näistä :) eikä mun mielestä edes kotialbumikamaa.

    eikä mua haittaa vaikka on joka kuvassa sama tenava! kivannäköinen muksu :)
     
  4. keija

    keija

    306
    0
    0

    niin, minä toivonkin ettei se haittaisi teitä arvostelijoita, koska olen todellakin opettelemassa kuvausta, ja erityisesti lapsi/ihmis kuvausta. oma harjoitus malli jonka kanssa harjoitella ja sitten kun tunnen osaavani niin siirryn "oikeisiin" ihmisiin joita sitten kehtaa esitellä. nämä kaksi kuvaa vaativat 150 muuta kuvaa samasta tilanteesta joista vain nämä kaksi onnistuivat. ei kehtaa muista ihmisistä räpsiä satoja kuvia . nyt on tärkeintä että saan tuntuman ja osaan etsiä hyviä kuvaus hetkiä jo itse tilanteessa. vielä tässävaiheessa kuvatessani minulla ei ole harmaistakaan hajua mikä kuva tulee olemaan hyvä ruudulla. aina onnistuneet kuvat ovat yllätyksiä.

    nomutta, perheestä löytyy vielä toinenkin muksu, jospa siirryn pikkuhiljaa vaihtelun vuoksi häneen =D

    mukava saada vinkkejä ja palautetta, aina oppii vähän enemmän!
     
  5. Hieno!

    Olisin kyllä tykännyt vieläkin enemmän jos kulmakarvat olisi kokonaisuudessaan jääneet terävyysalueen sisäpuolelle. Iski jotenkin silmään tuo kulmakarvojen epäterävöityminen nenään päin mentäessä.
     
  6. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Eihän tässä aiheena sinänsä mitään vikaa ole, mutta vähän samanlaisia on kuvat. Sama kohde, paikka, tekeminen. Hauskaa leikkimässä ulkona (ollaanko nyt rannalla vai missä?).

    Taitaa olla useinkin niin että saa räpsiä ja räpsiä, kunnes löytyy yksi hyvä. :)

    Vita, miten niin ei kotialbumiin? Minusta nämä olis upeita kotialbumissa. Ei tarvitsis aina vain muistella, että miten kivaa silloin joskus oli.

    Tottakai löytyyhän näin energisille ja hyville kuville käyttöä muualtakin.
     
  7. Luomaa

    Luomaa Member

    113
    0
    16
    Nonni!
    Tämä on kyllä ehdottomasti näistä paras, hulppea ilme ja leuastakin näkyy että hiekkaa on ollut ruokalistalla :)
    Pitäisi itsekkin alkaa harjoittelemaan enemmän tuota immeisten kuvaamista...
     
  8. keija

    keija

    306
    0
    0

    juu totta, itsekin se iskee silmään samoin se että nenä ei ole terävä(huokoset ei näy mutta poskissa näkyy. kohde tunki kuitenkin liian lähelle linssiä ja kittiopiskan tehot eivät riittäneet niin lähelle. nenä ja tuo otsan keskiosa kun olivat lähimpänä kameraa