Lomo fish eye 2- kamera erillisellä etsimellä (ei tartte vetää ihan arvalla) sekä sille kuuluva vedenalaiskotelo olisi kaupan. Olen testannut pari kertaa, mutta ei ole tullut käytettyä. Ostettu uutena puolisen vuotta sitten, joten virheetön (jos lomosta niin voi sanoa), mukaan kaikki alkuperäislaatikot ja O-renkaita jne. HP. yht. 100 e. 85 euroa. Sijainti Tampere. jaakko.knuutila(ät)helsinki.fi / 040 7710900
Vs: Distagon 60mm, Leitz, Lastolite, Lomo... Mä voisin maksaa jotain Summicroniin (35/2) käyvästä UV-suotimesta, tai keltasestakin... Jos erikseen myyt.
Vs: Distagon 60mm, Leitz, Lastolite, Lomo... Leica nahkaveska myyty (teemulle, sovitaan tarkemmin). Muille yv:ä laittaneille pistän vastausta illalla, nyt on hiukan kiirus. Ja voi ottaa yht. myös suoraan meilillä: <EMAIL email="jaakko.knuutila@helsinki.fi"]jaakko.knuutila@helsinki.fi</EMAIL>
Vs: Distagon 60mm, Leitz, Lastolite, Lomo... Distagon ja nahkarausku myyty. En Karpo viitsisi noita suotimia lähteä erikseen kauppaamaan, kun voipi olla, että kakkuloista toinen tai jopa molemmat jää mulle jos kauppoja ei synny.
Vs: LEICA summilux 50 1,4 ; Lastolite heijastin, Lomo Fisheye jne. keksin summiluxille + filsuille hp:n.
Vs: Lomo Fisheye 2 + vedenalaiskotelo Täysin uutta vastaava hieno lomo + etsin + oikeasti pätevä vedenalaiskotelo myytäisiin 75 eurolla Treelta noudettuna. Rakennusprojektin pistäessä työläisen syväkyykkyyn, harkitaan myös mustan Leica m6 ja summicron 35mm f2 kaupantekoa. Molemmat huollettu vuosi takaperin. Ei mitään vitriinivehkeitä, mutta takuulla toimivia ja linssipinnat ok.