Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutui marraskuussa 2013

Discussion in 'Yleistä keskustelua' started by Linssilude, Oct 6, 2012.

1. RB

RB Well-Known Member

9,431
    1,277
    113
    Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Muuten hyvä juttu, mutta onko k.laukku pudonnut jutusta pois?

2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63
    Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Sitä minäkin ihmettelen vaikka se oli koko jutun ydin.

3. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63

Soitin äskön vielä toimittajalle. Hän muistaa että minä olen asiasta hänelle puhunut ja se että se on koko näyttelyn perusta.  Hän myöntää tehneen virheen ja pyytää anteeksi.

4. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63

Näin jälkiviisaana sanoisin että näyttelystä olisi pitänyt laatia lehdistötiedote. Toimittaja otti tietoja ylös paikan päällä joten näin voi sitten käydä. Tässä näyttelyssä kun kukaan ei ole ollut yksin asioista vastuussa vaan on yritetty yhdessä asiaa viedä näin siinä sitten käy. Mä tunnen piston asiasta rinnassani vaikka hyvää olen yrittänyt tehdä. Olen omasta puolestani myös pahoillani.

Toivottavasti kun joku tekee seuraavia yhteisnäyttelyjä, vaikka kameralaukun siäisesti,  on joku tai jotku jotka ottaa kokonaisvastuun ja oikeesti jyryttää, hoitaa tiedottamisen yms asiaan liittyvän mainostamisen ja asioiden hoitamisen. Yhteisvastuullisesti se on vaikeaa.

5. RB

RB Well-Known Member

9,431
    1,277
    113

Kaikesta huolimatta, näyttely on kiva juttu.

6. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63

Tämän päivän Ilkassa oli korjaus.

Attached Files:

7. RB

RB Well-Known Member

9,431
    1,277
    113

Hyvä juttu, toivottavasti kaikki lukijat tuon huomaavat.

8. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63

No jos oikeesti mietit niin tiedät jo tuota kirjoittaessasi että ei sitä kaikki huomaa. Oikeestihan tämä oikaisu on toimittajan anteeksi pyyntö jonka vain valitut näkee ja tajuaa.

9. RB

RB Well-Known Member

9,431
    1,277
    113

Aivan niin.

10. markku55

markku55 Active Member

Älkäähän nyt turhista murehtiko, kokemuksesta oppii, ja siksi toivoisinkin, että Juke tekisi jonkin näköisen raportin koko prosessista: "Kokemuksia yhteisnäyttelyn järjestämisestä." jota me muut voimme sitten lueskella opasteena mahdollisien omien näyttelyiden alkaessa kiinnostaa.

11. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63

No en tee. Olen tänne jo kaiken tarpeellisen tuohon asiaan kirjoittanut.

Mulle on tullut paljon ihmisiltä facessa yksityisviestiä ja myös livenä on kerrottu että näyttely on todella hieno. Myös tarkempia  ja yksityiskohtaisempia sepustuksia olen kuullut. Eri alojen kultuurituottajiltakin olen myös jotakin kommentteja kuullut.

12. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Kyllä Juke ja me muut ollaan tehty jo sen verran, että lukemalla tätä viestiketjuakin huomaa mitä kaikkea näyttelyn järjestämiseen kuuluu yllätyksineen päivineen!

13. markku55

markku55 Active Member

Asia selvä :(

14. Decker

Decker Member

36
    0
    6

Käyty ja katseltu.

Onnittelut toteutuksesta ja teoksista itse kullekin. Hienoa jälkeä kaikin puolin. Miljöö on paljon parempi kuin kuva antaa ymmärtää, en vain halunnut kuvata salin suuntaan koska 1) käytävän muoto ja 2) ihmiset.

Kiinnostuneita tuntui riittävän, mukavan näköistä kun kuvat pysäyttelivät mikä ketäkin kulkijaa.

Attached Files:

15. RB

RB Well-Known Member

9,431
    1,277
    113

Kuvia vilahti TV1 Stradassa  :D :D

16. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Joo, olihan siinä pieni katkelma... Strada

Mannerheim ja kettujen sota jutun yhteydessä.

17. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Kuukausi menee äkkiä. Kohta on edessä näyttelytöiden purku. Eli kokoonnutaan kirjastolle seuraavasti:

Kuvien purku seiniltä lauantaina 30.11. kello 12.00 alkaen.

Kirjasto menee kiinni 16.00, johon mennessä työt on oltava poissa seiniltä. Tervetuloa taas ne, jotka pääsevät. Jos jollain teistä on este, niin otan työt talteen ja ne voi hakea Seinäjoen yhteiskoululta kuvisluokasta.

Voidaan purkutyön lopuksi vaikka nauttia "päättäjäiskahvit" kirjaston kahviossa?

Ari

18. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Sen verran jarrutellaan purkua silloin lauantaina 31.11., että Pekka Potka kerkiää nähdä kokonaisuuden töitten ollessa vielä seinillä. Tämä käynee kaikille?

PS. Omalta työporukalta on tullut iso kiitos näyttelyn järjestäjille. Pidin valitulle sakille "TYHY:n" tänään kirjastolla. Oppilasryhmiä on käynyt lähikouluista myös. Kävijät ovat tykänneet.

19. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63

Mitä se jarruttelu tarkoittaa ajallisesti? Oliskohan oikea päivä 30.11 lauantai?

20. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Potka tulee samoihin kellonaikoihin kuin muutkin. KAI TE VOITTE SEN ODOTTAA, ETTÄ HÄNKIN NÄKEE KAKKI TYÖT SEINÄLLÄ?. Kysymys on varmaan alle puolesta tunnista!

Päivä on lyöty lukkoon kirjastonkin väen kanssa, joten se on ja pysyy nyt näin. Kyseinen ajankohta myös sopii ainakin minulle tulleiden viestien perusteella suurimmalle osalle kuvaajista. Ken ei pääse, hänen työnsä pidän minä tallessa kuten yllä on jo melko selkeästi sanottu.

Ari