Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 JEP. 3.11. sunnuntaina pystytys. Mikähän siinä on, että aina joku numero heittää. Korjattu alkuperäiseen. Jukka ei ehkä kerkiä enää tehdä kuvaajista kuvauksia työkiireen takia... Vain kolmelta kuvaajalta oli tullut kuviakin määräaikaan mennessä mainosta varten... Eli kannattaa ottaa heti Jukkaan yhteys, jos haluaa mainokseen kuvansa. Jos ei tosiaan pääse pystytykseenkään, niin yllä oli ohjeistusta. Jos ei muut, niin laitan koko sunnuntai-iltapäivän kuvia seinille. Eiköhän se tästä.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Kyllä minä pystytykseen tulen. Olen varautunut että ehdin panostaa tähän vasta syyslomaviikolla, mutta sehän on pian. Nyt on viikot ja viikonloput täynnä.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Lähettäkää puuttuvat jäsenet edes yksi kuva joka on näyttelyssä. Se ei nyt vie aikaa kun hetki niin mä saan tehtyä sen mainoksen. 1000 pikseliä maximi pituus ja joku 500kt ja sähköpostiini. Hopi hopi. <EMAIL email="jukka.kontkanen@netikka.fi"]jukka.kontkanen@netikka.fi</EMAIL>
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Olen "päivystämässä" 12.10. kirjaston ovella, jos joku sattuisi tulemaan viimehetken miittiin ennen näyttelyä. Voisin muuten samalla hakea Jukelta joitain julisteita jakoon? Jos ketään ei pääse tulemaan, niin käyn kahvilla kirjastossa ja lähden syyslomille. PS. Onko näyttelyvakuutus tarpeellinen? Kuinka arvokkaiksi koette työnne. Tuskin vedoksille mitään tapahtuu, mutta aina on mahdollista...
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Laittakaa sit mulle toi näyttelyjuliste järkevän kokoisena (joko mailitse <EMAIL email="etunimi.sukunimi@kameralaukku.com"]etunimi.sukunimi@kameralaukku.com</EMAIL>, tai YV:llä), niin pistän etusivulle näytill.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Jep. Niinhän se meni, että istuttiin Juken kanssa kahdestaan kirjastolla. Kirjaston ilmoitustaululla on jo näyttelyjuliste ja jaan niitä sinne tänne ympäri Seinäjokea. Kiitos Jukelle julisteesta. Pystytykseen tuleville seuraava toive: Miettikää jokaiselle kuvalle nimi! Tekstaan yhtenevällä käsialalla pienen lapun kunkin kuvan viereen pystytyksen yhteydessä.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Laitoin mailina torstaina ja nyt laitan sen vielä tähän. Jos posti ei vaikka kulkenutkaan.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Kuinkas tuo nyt on...1. vai 3. päivä kun on avajaiset?
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 3 päivä klo 12 pystytetään se ku se 2 päivä on pyhäinpäivä.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Kuten yllä mainittiin, niin pystytys on pyhäinpäivän sekä ihmisten muitten menojen takia parempi tehdä su. 3.11. Esim. Potka on tehnyt lyhyen A4-kokoisen kuvaajaesittelyn itsestään ripustettavaksi kuviensa lähelle. Samaa linjaa voisi kai toivoa muiltakin?! Pohjustan ne vaikka samassa tilanteessa tuomilleni kapalevyn palasille. Ja edelleen: JOS ET PÄÄSE ITSE PYSTYTYSTILAISUUTEEN, TOIMITA KUVAT MINULLE RIPUSTUSOHJEINEEN! Ari
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Pysty vai vaaka A4 printti? Oisko siinä hyvä olla kuvaajan kuva?
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Pysty A4 ja kuva saa olla pienessä koossa mukana, jos haluaa.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Jos käy hyvin, niin saatan saada digitaalisen kuvakehyksen lainaan näyttelyn ajaksi pienen standin päälle. Siis, jos niin käy, voi pyörittää lisäkuvia pienellä ruudulla non-stoppina...
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Mä oon käymässä Seinäjoella 3.11 saanko tulla moikkaamaan teitä ja häiritsemään pystytystä?
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Tuu vaan. Voit soittaa vaikka mulle niin tullaan avaamaan ovea 0407748433.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 No nyt vihdoin näyttää valo paistavan risukasaankin. Sunnuntaille järjestyi kunnolla vapaata, kuvat valittu sekä tulostettu ja tausta kapafixit hankittu. Enää rauhallista pohjausta.. Ja sitten se mahdollinen aanelkku. Riittääkö jos siinä lukee "Minä" ja kuva keskellä ;-)
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Enää pari yötä... Kaikki apukädet ovat tervetulleita. Kävin tänään katsomassa, että edellinen oli jo siivonnut kuvansa alta pois. Nähdään su 3.11. klo 12.00 kirjastolla.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Hitsit vie. En pääsekkään pystytykseen, kuvat pitäis saada jollain konstilla teille.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Tuo meille kotia jos et muualle saa niitä tuotua.