Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Lauantai on kait 31. päivä?
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Hups, niinpä onkin. Korjaan edelliseen.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Näillä näkymin ohjelmaa tuolloin.. Sunnuntai voisi sopia paremmin.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Myös sunnuntai 1.9. sopii minulle. Huomaakohan muut tämän ketjun lainkaan???
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Taitaa minullekin tuo 35 viikon viikonloppu sopia.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Saamieni vastausten perusteella sunnuntai 1.9. klo 15.00 sopisi. Ainoastaan ppotka ei ole vielä ilmoittanut kantaansa. Odottelen vielä häneltä viestiä... Joka tapauksesa valmiit lopulliset printit mukana tapaamiseen. Paikka on sama kuin edellisessä eli Seinäjoen yhteiskoulun kuvataideluokka. Kyllä se tästä...
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Ai että valmiit printit...no saappa nähä...kerkeekö.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 1.9. ok. ja lopulliset printit tulee mukana.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Tilasin ja saan lopulliset printit tehtyä. Ehkä pohjustus ei ole vielä tehty tuossa kohdin, en tiedä.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 No voi mahoton, nyt on viilis että pitäis ottaa uudet kuvat.. ;-)
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Pohjustus on sitten eri asia. Sehän pitää olla tehtynä ennen näyttelyn ripustusta. Itselläkin ehkä pari kuvaa muuttuu, mutta tähän näyttelyyn kuvat on jo mietitty. Kaffe- ja teepannu porisee Seinäjoen yhteiskoulun kuvisluokassa sunnuntaina 1.9. klo 15.00 Tuokaa vähän nisua mukana. Minä keitän kaffet. Ari
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Potka ilmoitti työesteestä, mutta tapaaminen on edelleen su 1.9. klo 15.00 yllä mainitussa paikassa.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Tuokaa vähän nisua mukana. Minä keitän kaffet. Ari [/quote] Pitää yrittää muistaa...nisua. Olen lauantain ja sunnuntain välisen yön jossakin savon sydämmessä mutta eiköhän sieltä kolmeks kerkiä.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Saatan myös tulla käymään.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 MInulle on syntynyt harmittava aikataulullinen este, eli en ehdi Seinäjoelle ajoissa.
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Harmi tosiaan. Katsotaan kuitenkin niiden kanssa, jotka paikalle pääsevät kuvia ja muita näyttelyyn liittyviä ajatuksia. Voi sinne tulla kesken kaikenkin. Näyttelyn pysytys lähestyy...omat kuvani aion pohjustaa ensi viikolla...
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 No kerpele...jätkät lakoaa ja inisee....mikä ihmeen pohjanmaa tämä on? MÄ KOHTA LÄHDEN SINNE JO POLKEMAAN
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Miitti pidetty. Printit ovat hyviä, joten yleisö tulee tykkäämään! Seuraava miitinki arveltiin pitää lokakuun puolivälissä Seinäjoen kirjastolla vaikkapa kahviossa. Joku ottaa valmiiksi pohjustetun printin tai muutaman mukaan, niin näkee jo verrata lopullisessa tilassa. Kyselen tarkempaa ripustuspäivää siihen mennessä kirjaston näyttelyvastaavalta. Heillä pitäisi olla tiedossa edellisen ripustajan osalta purkuajankohta. Näyttelystämme tehdään mainos jaettavaksi lähiympäristöön - sekä meistä pieni kuvaajaesittely näyttelyn yhteyteen. Niiden osalta Juke.K ottaa yv:llä yhteyttä asianosaisiin. Kyllä me saamme näyttelyn aikaan!
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Pitäisi ehkä tavata vielä kerran ennen näyttelyn pystyttämistä? Onko lauantai 12.10. klo 12.00 Seinäjoen kirjaston kahviossa sopiva paikka ja aika? Jukella on varmaankin siihen mennessä mainos näyttelystä valmis. Ehditään jakaa sinne sun tänne sitä ennen näyttelyä. Edellinen näytteilleasettaja on velvoitettu purkamaan työnsä aina kuun viimeiseen päivään mennessä. Lauantai on marraskuun alussa pyhäinpäivä, mutta sunnuntaina 3.11. klo 12.00-16.00 olisi ehkä paras hetki pystyttää näyttely. Jos useampi pääsee pystytykseen, niin sitä noeammin saamme työt esille. Jos ei itse pääse pystytykseen, niin kuvat voi toimittaa allekirjoittaneelle ohjeineen ripustuksen osalta. Ari
Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013 Tarkoittanet pystytys: 3.11. Minä en pääse 12.10. päivällä ja viikonloput myyty kun hirveäkausi alkanut, ehkä illat toimivat. Jukallekin pitäisi ehtiä laatia kuvaus, ai niin ja ne kuvatkin vissiin ;-)