Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutui marraskuussa 2013

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Linssilude, 6 Lokakuu 2012.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu 2013 ???

Mä tuun jos tuun.

Mitens jpp2 viimeksi sä et ollu ajokuntonen. Miten on nyt?

2. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu 2013 ???

E-P:n solsidan ;-)

3. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

:)
    löytyykö selkäkeikkanauru hymiötä?

4. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu 2013 ???

Oletetaanpa vaikka, että minulla olisi murtunut vaikkapa jalka enkä pystyisi ajamaan. Siitä asiasta tietämättömät saisivat hyvät naurut, kun tarvitsisin kyydin vaikkapa Jukelta?

Menee kohta fiilis tästä näyttelyn järjestelystä. (Ainakin tämän foorumin välityksellä...)

Silti miittiaika on ja pysyy. Terveisin Linssilude.

5. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu 2013 ???

Eipä sitä tarvitse jalan katketa, voihan vaimo tarvita autoa. Useilla perheillä on vähemmän autoja kuin ajajia.

6. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti?

Älä mitään fiilistä menetä. Kyllä se näyttely aikaseksi saadaan. Olisi kiva jos oltaisiin ensimmäisiä kameralaukkulaisia jotka näyttelyn aikaan saavat.

Juu tilannehan oli niin että jpp2:sella oli käsi paketissa ja hän tuli minun kyydissä. Aattelin että hän vastaa jotakin, niin oisin voinnut ilmottaa olevani ajokunnoton ja tulla  hänen kyydissä. Kait sitä tän verran voi helttaa heilutella?

Työt eilen pompsahti yllättäen muutaman tunnin pitemmäksi ja kun se tapahtuu sieltä yö tunneilta pitänee todeta että nukuin onneni ohitse enkä päässyt miittiin tänään.

7. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu 2013 ???

No, joo...

Tuossa RB:n kanssa turistiin kahdestaan Varikkogallerian tiloissa. Päädyttiin siihen, että odotellaan rauhassa Seinäjoen kirjaston päätöstä näyttelyhakemukseemme. Eli eletään rauhassa joulun yli tammikuulle, jolloin kirjastolla kokoustavat näyttelyhakemuksista.

PS. Itsellä alkaa olla voimat vähissä ja koululla on vielä pahin numerorumba edessä...

8. jpp2

jpp2 Active Member

2 522
    2
    38

OK, olin koulutuksessa eilisen ja tämän päivän.
    Hoksasin puolenpäivän jälkeen kun että puhelin oli yrittänyt
    muistutella käynnistä, mutta kuten sanottu olin kiinni.

Katsellaan ja odotellaan rauhassa, eihän tällä hätä ole vai mitä.

9. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu 2013 ???

Näyttelyn kohtalo ratkeaa TOUKOKUUSSA kirjaston ihmisten kokouksessa. Ilmoittavat sitten ratkaisunsa.

10. jpp2

jpp2 Active Member

2 522
    2
    38

Pitävät meitä jännityksessä..

11. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Jaa jaa...kuka pitää ketäkin jännityksessä......mitähän jänniä kuvia sinne sitten laittais?

12. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Nyt asia sitten varmistui. Sain viestiä kirjaston johtajalta. Marraskuu 2013 varataan alustavasti E-P:n Kameralaukkulaisten "Rumaa ja kaunista" näyttelyä varten. Alla viestiketjua asiasta.

-----Alkuperäinen viesti-----
    Lähettäjä: Heikkilä Mervi [mailto:<EMAIL email="Mervi.Heikkila@seinajoki.fi"]Mervi.Heikkila@seinajoki.fi</EMAIL>]
    Lähetetty: to 28.2.2013 15:17
    Vastaanottaja: Kalinen, Ari
    Aihe: Näyttelyasiaa

Hei!

Valmistelen syksyn 2013 näyttelypäätöksiä. Teille olisi tarjolla pääkirjasto Apilan alakerran näyttelyseinä marraskuuksi 2013. Käykö tämä teille?

Ystävällisin terveisin,

Mervi Heikkilä

Mervi Heikkilä

Kirjastotoimenjohtaja, Chief Librarian

Seinäjoen kaupunginkirjasto - maakuntakirjasto

Seinäjoki Public Library - Provincial Library

PL 217, POB 217

60101 SEINÄJOKI

FINLAND

Hei!

Kyllä. Ajankohta käy meille. Kiitos tiedosta.

Nyt vain vedostamaan valokuvia.

Ystävällisin terveisin Etelä-Pohjanmaan Kameralaukkulaisten puolesta

Ari Kalinen

13. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Olisi varmaan "kevätmiitin" aika? Ehdottaisin porukalle tutustumista työpaikkani pimiöön miitin yhteydessä. Olisiko pari viikkoa pääsiäisen jälkeen sopiva aika? Vaikka lauantai 20.4. klo.12.00? Ilmoitelkaa mielipidettänne asiasta...

14. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Onnistuisiko siirto viikolla tai jopa kahdella eteenpäin. Voisin yrittää ängetä mukaan.
    -p-

15. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Mun mielestä siirto onnistuu. Olisko mahdollista että jos on jo kuva ehdotuksia valmiina ottais niitä mukaan niin voitais hiukan katsella? Vaikka digimuodossa, läppäriltä tai jostakin.

16. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Kyllä siirto onnistuu. Kuvisluokassa on iso valkokangas, tietokone , dokumenttikamera ja videotykki. Eiköhän niillä saa jotain kuviakin katseltua. Lisäksi kahvinkeitin, jääkaappi, vedenkeitin ja mikrouuni. Eiköhän me pärjätä. Muistitikut vain mukaan. Mikä ajankohta olisi parempi? (ppotkalle käypänen.) Ilmoitelkaa ehdotuksia.

Jokaisella voisi olla vaikka noin kymmenen kuvaa tikulla, niin päästäisiin miettimään kuvatarjontaa...

17. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Mulla on noi lauantait yleensä töitä. 11.5 saattasin jopa lauantainkin saada järjestymään. Sunnuntaista käy vain 12.5 joten nekin olen kiinni.

Mitä jesus...missä mä pidän vapaapäiviä...kyllä alkoi masentamaan työvuoro listat.

Viikolla vois sitten löytyä ehkä vapaita jossakin välissä.

18. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Käykö 11.5. la sitten muille? Tietysti joku arki-iltakin on mahdollinen...?

19. jpp2

jpp2 Active Member

2 522
    2
    38

Aamupäivällä on tyttärellä Ilmajoella suunnistuskisat, joten iltapäivästä pääsen paremmin matkaan.

20. Vs: E-P:n alueen kameralaukkulaisten miitti -> NÄYTTELY toteutuu marraskuussa 2013

Sopinee tuo 11.5.