Kirkkokuvat jatkuu.Tämä kuva on otettu kännykällä kuvaustilanteesta(ei kuvasta josta seuraa mv-laaka.Juuri kehittelemässä.Saa nähdä mitä tulee Mikäli edes kohtuullinen ,laitan tähän samaan. Tytär oli urheiluhallilla harrastamassa, joten mulla oli sopiva hetki itselläkin.
Vs: Kirkko Kuva on siis täysdokumentaarinen ja riittävällä tasolla onnistunut: ilmeneehän kuvasta hyvin se, että kun otetaan valokuva kirkosta, kamera sijoitetaan lähelle kirkkoa, kirkkoon päin suunnattuna. Nyt on sekin asia kuvalla dokumentoitu.
Vs: Kirkko Standi meni pilalle.Efke 100 ei purrut kuten luulin,on tosin aika vanhaa kamaa.Kirkon kuvaan kyllä uudestaan samoilta sijoilta eri filmillä.Onko parkkipaikalla arkipäivänä vilkasta,vai olisiko parempi toiselta sivulta ,onnistuuko laajiksella ? Jukkis t kimo Kuvaajakin on päässyt negalle
Vs: Kirkko Siihen jos viritää palkin niin saa kyllä huomiota enemmän kuin laki sallii Toisaalta so what? Vai tarkoititko wanhan poliisiaseman suunnalta?
Vs: Kirkko Toisella puolella on liian lyhyt väli jopa laajiksella. Siinä on ruskea metalliaita, joka tulee väistämättä kuvaan. T Jukka
Vs: Kirkko kirkon tornin katolla oleva risti on tuplaantunut - onko sulla ollut joku filtteri tms käytössä?
Vs: Kirkko Tässä sama risti toisesta suunnasta. Otettu tuon Kimon kuvan toisella puolella olevasta rakennuksesta (noin 10 metriä rakennusten seinien välillä, jos sitäkään) neljännestä kerroksesta. http://www.kameralaukku.com/portal/inde ... 247.0.html"]http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,75247.0.html T Jukka
Vs: Kirkko Pistähän kunnon viritys niin on Varkaudenlehdessäkin jotain mielenkiintoista luettavaa. Tommoinen vehje varmaan kääntää päitä.
Vs: Kirkko Torille pystyyn ja maahan viiva ,seiso tässä.Kirkalla ilmalla voi hiukan himmentää enemmän ja kuvat ovat veitsenteräviä(L&maisema),ihan normi kehitys .Oikeesti jos olisi pokkaa niin hauskaa olisi. t kimo
Vs: Kirkko Miksei olisi ! Kokeile edes! ...joka kylällä yks "hullu" pitää olla. (positiivisessa mielessä )
Vs: Kirkko Taivaan kehitysväreilyt jollain tapaa sopii kuvaan vaan luulen mahdottomaksi ristin tuplaantumisen kehityksessä.
Vs: Kirkko Mikäli olen yrittänyt kloonailla jotain(en muista) niin toi tulee huonosta kloonauksestakin .Oli miten oli,surkee kuva ja olen jo valmis unohtamaan tälläisen räpsyn. t kio