Vs: Dynamic Daisy (Perjantai-illan viihdekuva) En, mutta nuppi on kyllä vähän sekiksessä kaikesta työkiirestä johtuen
Vs: Dynamic Daisy (Perjantai-illan viihdekuva) Tämä kuvahan on ihan selkeä: Sarjakuvakirjan kansi tai siihen perustuvan elokuvan mainosjuliste. Sarjakuvassa saatetaan käyttää uutta luovaa visuaalista konseptia, jossa ruudut muuttuvat valokuvista pelkistettyihin mustavalkopiirroksiin ja takaisin (kuvassa ollaan sellaisen muutoksen keskellä - osa kuvasta on jo tussattu). Kummassakin tyylisä DD:llä on hieman erilainen maailma ja erilaiset seikkailut.
Vs: Dynamic Daisy (Perjantai-illan viihdekuva) Mielenkiintoinen arvio mvuorelta. Tässä teksti, jonka itse kirjoitin itselleni briiffiksi tätä kuvaa varten: Dynamic Daisy - Viidakkovimma Dynamic Daisy on taas joutunut pinteeseen. Kuinka supersankari selviää viidakko-örkkien kynsistä, vai selviääkö ollenkaan? Dynamic Daisy kohtaa itse suurörkin, vain tässä numerossa! Edellisessä numerossa Dynamic Daisy joutui ongelmiin pikkuörkkien kanssa koittaessaan pelastaa sademetsiä tupakkateollisuuden hampaista. Kaikkien viherpiipertäjien sankari raivasi tiensä tupakkaa tupruttavien tukkijätkien ja hikisten kirvesmiesten, mutta kuinka käy, kun Dynamic Daisy tapaa itse suurörkin, pahamaineisen hahmon, joka on kaiken pahan alku ja juuri. Osta uusin numero lehtikioskistasi ja seikkaile Dynamic Daisyn tahdissa läpi amatsonin sademetsien! Tiedän,etten ole kumoinen kirjoittaja eikä tässä teksti sinäänsä olekaan mihinkään päätymässä, eli ihan itselle muistisäännöksi nopeasti tuhrustettu kuvantekoprosessia varten.
Vs: Dynamic Daisy (Perjantai-illan viihdekuva) Ja selvinpäinkö tuon laadit? Sarjis -mielikuvia tuli itsellekin. Hyvää työtä kaikin puolin.
Vs: Dynamic Daisy (Perjantai-illan viihdekuva) Minkään aineen vaikutuksen alaisena en muistaakseni ollut, mutta muuten vaan ihan perus sekiksessä ;D