Hei, Löytyykö mitään freeware poltto-ohjelmaa jolla voisi polttaa DVD levyjä niin, että annan jonkun kansion (esimerkiksi sellaisen jossa on 50 gigaa dataa) ja ohjelma pyytää aina uusia DVD-levyjä sitä muka kun ne täyttyy? Ja haluaisin löytää siis freeware ohjelman joka ei ole Roxio tai Nero. Kiitos avusta etukäteen!
NTI-CD maker ainakin tekee tämän. Mulle tuli tuon läppärin mukana ko. softa, joten en tiedä onko freeware. Kato joskos tosta listasta löytys: http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=39&thread=365658
Ei ole freeware. Mun koneen XP on niin sekaisin ettei se anna Roxion poltto-ohjelman käynnistyä enkä voi Roxiota poistaakaan. Nyt pitäisi löytää joku poltto-ohjelma tuolla toiminnolla jotta saisin mun kuvista DVD:lle backupit jonka jälkeen XP lähtee bittien taivaaseen mun koneesta.
Mä en kyllä luottais siihen polton onnistumiseen jos kone on noin sekaisin. Osta uus kiintolevy ja kopioi data sinne. Halpaa, helppoa ja nopeaa. Alustuksen yhteydessä sitten osioit nykyisen kiintolevyn ja ensi kerralla kun tuhoat käyttiksesi niin ei tartte tyhjentää kuin se osio missä käyttis on ja muualla oleva data saa olla rauhassa. KISS (KeepItSimpleStupid).
Tuo on tietenkin yksi ratkaisu... Mä aion tehdä niin, että kun on backupit tehty johonkin niin formatoin kaikki kovalevyt, ostan kehikot koneeseeni ja installoin yhdelle kovalle XP:n ja toiselle kovalle Linuxin. Kolmas kovalevy on sitten jaettu XP:n ja Linuxin välille jonne sit laitan valokuvat ja arkistoin DVD:lle sieltä. Noi kehikkosysteemit on hyvät, onko kukaan kokeillut niitä?