Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Durst Printo -paperinkehityskone

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana kuparikettu, 13 Joulukuu 2021.

1. kuparikettu

kuparikettu Member

358
    0
    16
    Myytävä tuote: Durst Printo -paperinkehityskone
    Hinta: 350 EUR
    Tuotteen kuvaus:
    Durst Printo -kehityskone ja ohjekirja.

Sisältää aloitusmodulin sekä neljä kemia/vesimodulia. Kolme lämmitysyksikköä, joista yhdessä termostaatti rikki (kaupanpäällisiksi korvaava termostaatti sähkömiehen korjaustöitä varten) sekä yksi pelkkä moottoriyksikkö. Mukaan myös varateloja.

Olen itse käyttänyt koneesta vain aloitusmodulia sekä kahta kemiamodulia RA-4 värikehitykseen. Kyseiset osat poistettu käytöstä toimivina muutamia vuosia sitten. (Huom. termostaatit eivät välttämättä näytä täysin tarkkaa lämpötilaa, joten luonnollisesti kannattaa aina tarkistaa lämpömittarilla kemian lämpötila ja tehdä tarvittavat muutokset asetuksiin jos lämpöä tarvitaan lisää).

Kahden muun modulin osalta en takaa toimintakuntoa; viime vuosikymmenen alkupuolella kun niitä kokeilin koneen hankittuani oli sähkövikaa kuitenkin vain yhden termostaatissa ja telat pyörivät molemmissa ongelmitta. Niiden kuivainteloissa on kuitenkin vaurioita yhteen takertumisesta. Olen lisäksi joutunut näitä kahta modulia säilyttämään muutaman vuoden kylmävarastossa - ovat kuitenkin nyt lämpimässä ja muuten siistissä kunnossa. Toimivat modulit on säilytetty koko ajan lämpimässä.

Mikäli saan kiinnostuneita yhteydenottoja, teen vielä modulien koeajon vedellä ennen kauppojen tekemistä.

Tuotteen kunto: Ks. edellinen kuvaus.
    Toimitusehdot: Vain nouto
    Yhteydenottotavat: Sähköposti heikki piste repo ät gmail piste com tai yksityisviesti

2. kuparikettu

kuparikettu Member

358
    0
    16
    Nostetaanpa tätä :) Tytär toivoo konserttikannelta ja vaimo kotiin lisää vapaita neliöitä, vaan löytyykö uusia kiinnostuneita nyt kolme vuotta myöhemmin? ;)