Kysytäänpä täältäkin. Mahtaisiko kenelläkään olla ohjekirjaa noihin otsikon pimiöaparaatteihin tai tietoa muuten? On vähän hakusessa, miten noita on tarkoitus käyttää ja mitä led-indikaattorit tarkoittavat. Kiitokset jo etukäteen.
Minulla olisi saksankielinen manuaali tuohon colorneg II:een, ja suomenkielinen colorneg III:een. II:n ja III:n käyttö on kutakuinkin samanlaista, kalibrointi ei. Netistä colornegII:n käyttöohjetta ei löydy. Ei millään. Itse opettelin tuon käyttöä saksankielisen käyttöohjeen (saksaa en ymmärrä yhtään), Baabelin kalan ja kokeilun voimalla. Mikäli saksa on sinulle vieras kieli, niin kuin minulle, niin voin tuossa jokupäivä, kun joudan, kirjoitella sinulle kalibrointi- ja käyttöohjeen. Mikäli saksa sujuu, niin voin skannata tuon opaskirjan ja laittaa sinulle pdf:n.
Äyni - saksa sujuu kohtuullisesti ja uskoisin tuosta manuaalista olevan apua. Jos vain viitsisit skannata sen ja lähettää niin arvostaisin elettä suuresti. Tipe - tuolta näköjään löytyy manuaalia joka lähtöön online-shop tyylisesti. Mutta jos yhtään näköhavainto piti paikkansa, colorneg II:n manuaalin hinta tuolla oli 50 euroa....
Huh huh.... Ymmärrän kyllä, että suurennuskoneita ei enää myydä, mutta silti. Harmi, ettei mitään yritysylpeyttä ole jäljellä, Durst toimii kuitenkin edelleen "alalla", joskin pääasiassa toisenlaisilla tuotteilla. Tuolla hinnalla ei maailmanlaajuisestikaan myydä yhtään manuaalia.
Ei mitään probleemaa. Lähetä vaikka YV, jos skannaus olisi joskus tässä saatavilla. Jos laitat lisäksi tilinumeosi, niin korvaan mielellään vaivannäkösi yhtä ravintola-annosta juotavaa leipää vastaavalla summalla.