Myyty!! Otsikon mukainen kuvanvakaajallinen, vähän käytetty ja todella siististi pidetty putki myynnissä. Kuvannut olen n. 200 ruutua ja edellinen omistaja kuulemma yhtä vähän. Olen siis toinen omistaja. Linssipinnat virheettömät ja putki muutenkin kuin uusi. Myyn, koska telepään kuvaus ei vaan ole mun juttu. Aikaisempi omistaja osti putken digitarvikkeesta (digitarvike.fi) viime vuoden huhti-toukokuussa, eli takuuta on vielä pari kuukautta jäljellä. Kuittia ei ole, mutta soitin digitarvikkeeseen, ja sanoivat, että sarjanumerolla on ennenkin ostopäiviä jäljitetty. Eikä kuulemma kuitin puuttuminen ole ollut ongelma FOKA:n (sigman maahantuoja) kanssa takuita hoidettaessa. Mukaan kaikki mukana tulleet tilpehöörit, eli tulpat molempiin päihin, kantohihna (kiinni jalustapannassa), jalustapanta, vastavalosuoja sekä putken oma kantolaukku. Eikä siinä vielä kaikki! Mukaan myös kaksi UV-linssiä suojapusseineen. Kuvia voin objektiivista lähettää, mutta tarkkana miehenä voin kyllä väittää putken olevan moitteettomassa kunnossa. Sijaitsee Tampereella. Kaupat mielellään face-to-face, mutta postituskin käy periaatteella rahat tilille - objektiivi postiin. Ostaja maksaa postituksen. Hinta: 570€ Yhteydenotot mielellään sähköpostiin: mikko.leino ÄT uta.fi Myyty!!