Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Ducati SS-Cup sunnuntai 12.6.2005 @ Alastaron moottorirata.

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Teemu Laine, 3 Huhtikuu 2005.

1. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Jos mä saisin toteuttaa toiveitani niin kuvauslupa Tuskassa olisi unelmien täyttymys.
    Tuska

OHJE KUVAAJILLE
    • Perussääntö kaikilla lavoilla on, että kuvauspassilla saa kuvata lavan ja mellakka-aidan välistä 3 ensimmäistä kappaletta salaman kanssa
    • Lavajärjestysmiehillä voi olla artistin toiveesta tai turvallisuussyistä tästä poikkeavia ohjeita.
    • Kuvaajat eivät saa mennnä lavoille tai kiivetä rakenteisiin.
    • Backstagella kuvaaminen on kielletty
    • Alueella saa kuvata mikäli saa kuvattavan suostumuksen.
    • Näitä ohjeita rikkovalta kuvaajalta voidaan poistaa photo (tai video) -passi.

Mut joo, pitää katella jos löytyisi joku mukava tapahtuma. Olis ihan siistii lähtee porukalla liikenteeseen.

2. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Riittävästi digikameroita löytyy varmasti tästä tapahtumasta:
    http://www.helsinkicitygp.fi/

Tänne taas voisi mennä mielenkiinnosta käymään, mutta on kaukana eikä sieltäkään varmaan ihmeellisiä kuvia saisi:
    Toteuta unelmasi – aja F1-autoa

Sähän voisit Teemu alkaa pyörittämään sivuprojektina firmaa mikä rekrytoi harrastajia kuvaamaan eri tapahtumiin? =D

3. Eikös sitä voi yrittää useampaankin, ja tuskin tulee ongelmaksi jos kesällä olisi vaikka useampi tällainen kuvaustapahtuma.

4. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Juu, lyökääs päivämäärää ja tapahtumapaikkaa & järjestäjän yhteystiedot mulle ni alan järkkäämään. Vaikken itse pääsis paikalle ni ;)