Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

vauhti

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana karvakuono, 15 Marraskuu 2005.

Haastajana maru73. Aikaa kului 32 h

Tartteeko selittää tarkemmin:

Ja ennenkuin kukaan teistä vitsinikkareista keksii mitään.. EN TODELLAKAAN KÄYTÄ ITSE, ENKÄ HYVÄKSY TAI KANNATA AINEIDEN KÄYTTÖÄ MISSÄÄN MUODOSSA! (ja nyt voitte sitten vääntää vitsiä ihan vapaasti) ;)

1. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Oikeastaan olisi tarttenut, koska vauhti ei ilmene kuvasta oikein mitenkään... ruiskuhan on tyhjä!

Kuva pistosta olisi toiminut kun mukaan olisi saanut enemmän hämyä ja Speedyä jotenkin enemmän esiin, vaikkapa maskeeraamalla pistojen arpia tuohon puhtoiseen kätöseen ;)

Eli siis kuva on ihan liian kliininen ja siisti.

Toimimaan tämän olisi saanut helposti kun olisit ottanut sen kirjaston vessassa, jossa on uv-valot estämässä suonien näkymisen, kokenut nisti kyllä nappaa paukut, vaikka suonet ei näy. Sen verran stendari antaa valkoista valoa kyllä kirjaston vessaankin....

En käytä minäkään, mutta elämäni varrella olen monia tuntenut, jotka käyttää/käytti (kuolema korjaa kaveripiiriä tuossa hommassa aika ankeassa tahdissa) ;(

No juu, älä ota raskaasti, ei pahalla, mut tuli mieleen huomioita ja kun on oikeita piikitettyjä käsiä tullut nähtyä surullisen läheltä. :)

2. vauhti=speed=huume.

3. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Mut missä kuvassa on Speedyä?

4. Ei missään...

5. En ottanut raskaasti. Päinvastoin. Eikös haasteen idea ole "joutua" kuvaamaan, saada kommentteja / kritiikkiä ja siten kehittyä. Kommenttisi toimii ihan kuin pitääkin. Kyllä, nyt kun huomautit. Kuva on liian "puhtoinen". Ehkä en halunnut omasta käsivarrestani kuitenkaan tehdä liian aidon näköistä, olen itsekin päässyt näkemään tuon paskan aikaansaannoksia ihan riittämiin.

Ensin ajattelin kuvata juoksevaa koiraa, (yllätys!) sitten mietin tytärtäni, sitten autoja ja liikennettä ja lopulta keksin yrittää jotakin hieman puhuttelevampaa..

6. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Kyllähän tuosta ideasta selvää saa mutta onhan tuossa jpu:n kommentissa pointtinsa!
    Kai tämä nyt silti voidaan hyväksyä ;c)

7. juice

juice

912
    0
    0
    Mjooh, mun mielestä tämä ei toimi, koska vauhtia ei oteta ruiskulla vaan nenuun.
    Eli jos tälle linjalle lähdetään niin parempi lie ollut soodaa peilin päällä ja siinä pilli poikittain. Ihan asetelmamaisesti kuvattuna.

8. kyllä amfetamiinia eli speediä voi myös tykittää tai vaikka juoda ;)

9. juice

juice

912
    0
    0
    No tuon juomisen tiesinkin, mutta mulle on uutta että sitä voi myös ottaa suonensisäisesti.
    Kiitos tästäkin tarpeellisesta tiedosta. :[

10. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Täytyy olla aika pönttö jos käyttää mitään ainetta, mutta vielä siitäkin pöntömpi jos haluaa välttämättä tuhota hajuaistinsa huumeella polttamalla, kun sitä voi ottaa ruiskulla siististi. Esim. lääketieteen opiskelijoilla tuo on itsestään selvä vaihtoehto, heistä kun moni kuvittelee, että ottaa vaan muutaman kerran jaksaakseen tehdä sekä töitä, että opiskella... No speedyllä jaksaa, kunnes hajoaa.

11. Spigu ränniin vaan..niin se menee

12. Mike

Mike

699
    0
    0
    Piriä voi vetää hihaankin, mutta ei sitä nyt noin tykitetä. Tuossa ruisku on asennossa millä injektoidaan lihakseen.

Olipas taas helvetin informatiivinen ja kuvaan liittyvä nippelitieto.