/ Rekisteröidy

Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Dragonforce (FME)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana kb, 18 Helmikuu 2007.

1. kb

kb

2 235
    0
    0
    Moi.

Olin myös Kaapelitehtaalla kuvailemassa metallia, ehkä kiduttavin tempaus jonka olen vapaaehtoisesti tehnyt. Onneksi valokuvaaminen innosti.

Tässä ekan päivän pääbändi, Dragonforce.

2. Eka ja toi hyppykuva on aivan loistavia.
    Menikö hermot odotellessa? Olin siellä viime vuonna, mutta en viitsinyt tällä kertaa lähteä, kun bändilistassa ei ollut mulle tuttuja tai minua kiinnostavia bändejä.

Tääkin bändi on mulle täysin tuntematon. Onko tää joku tunnettu, minkä minä vain olen missannut?

EDIT: Valot tais olla kohtalaiset. Viime vuonna ei juuri muuta ollut, kun järkyttävää takavaloa ja salamaa ei saanut käyttää.

3. Anonymous

Anonymous Guest

:D

Kova setti, täytyy myöntää. Värit ja sävyt enemmän kuin kohdallaan. Harmittaa hiukan, kun missasin tämän trampoliinishow:n.

4. mahtava tuo hyppykuva.

5. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    kiduttavin?

ehkä se kuitenkin kannatti ku kuvissa on näinkin paljon munaa.

6. Niinpä :D  ei oo idols voittaja eikä seiskalehden kannesta tuttu. Puhumattakaan Iltalehden lööpiä jossa valittaisivat verovelkahelvetistä.

HOUJEA !! iso F jatka samaan malliin ...IHANAA !! 

7. kb

kb

2 235
    0
    0
    Jos nyt yritettäisiin tämä vääntö pitää tästä topikista poissa, kiitos.

8. kb

kb

2 235
    0
    0
    Kiitos kommenteita.

Kun kerran kysyitte (kiitos luvallisesta avautumismahdollisuudesta ;)): Kiduttavuus johtui kenties lähinnä unettomuudesta (nukuin Stadionin hostellissa makuusalissa, ja olen valitettavan herkkäuninen), kuumuudesta, siitä että tiesin haisevani todella hirveälle (päivien loppupuolella), erinäisistä säryistä, tungoksesta sekä pressipitissä että muualla, sekä tupakansavusta (ärsyttää silmiä ja kurkkua minulla). Ei sillä, tämä oli tiedossa etukäteen, mutta siitä huolimatta keikkojen välillä kerkiää laskemaan että mikä on kamerakaluston arvo ja kuinka kauas sillä rahalla pääsisi siitä tilanteesta.

Oli sekin sitten viehättävä vivahde kun erään levy-yhtiön edustaja ei (kiireettömyydestään huolimatta) viitsinyt edes katsoa portfoliotani, kun hänellä on kuulemma niin paljon valokuvaaja-kavereita, että he eivät kuvista tule mitään maksamaan.

Joo, kuvatessa kyllä kaikki tuo unohtuu. Harmi vaan että sai kolme ekaa biisiä kuvata, ja näin ollen suurin osa ajasta meni muuhun kuin konserttien kuvaamiseen (eli lähinnä oman vatutuksen vaalimiseen).

Näissä kuvissa näkyvä bändi oli kyllä juhlava kokemus. Siinä omat imaginäärinahkahousut (tai ehkä sukka-) repesivät innostuksesta kun tuli sen verran paljon tilanteita, lavan edessä tiluliluttelua ja ties mitä, että kolmen biisin säännöstä huolimatta tiesi saavansa ihan kivoja kuvija.

9. Tämmönen vanha äijä ei yleensä näistä hevikuvista mitenkään hirveästi innostu, mutta tällä kertaa: HUH HUH MITÄ SETTIÄ!!!! :)

Kolmas ylhäältä on kyllä mahdottoman upea!!!

10. Hemmetin hyvä setti!

11. Ny täytyy kyl yhtyä samaan kuoroon muiden kanssa ja todeta, että toi hyppykuva on aivan äärettömän hieno!

12. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38
    Vs: Dragonforce (FME)

näissä on visuaalisuutta, ei pelkästään todiste "olin keikalla"

13. Retku

Retku Active Member

1 496
    0
    36

On kyllä upea setti. Eritoten tuo hyppy kuva on mahtava.

14. Vs: Dragonforce (FME)

Aikamoisia kuvia, juu, ratkaiseva hetki on kaapattu ihan täysillä kolmoskuvassa, ihan täysillä.
    Eipä seuraavakaan kuva paljoa häpeile. Kadehdittavaa.

15. Vs: Dragonforce (FME)

Upeita keikkakuvia. Näihin on tallennettu fiilis ja meininki eikä pelkkää bändiä keikkavaloissa. Loistava idea mennä noin lähelle tuollaisen laajakulman kanssa.

Ja sitten pakollinen kysymys: mikä linssi noissa on ja onko alin otettu samalla lasilla kuin muut?

16. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

En minäkään jaksa normitilanteessa bändien keikkakuvista innostua, mutta näissä oli vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Nämä olivat keikkakuvia isolla koolla.

17. kb

kb

2 235
    0
    0

Kiitos kehuista.

Neljä ekaa on otettu Canon 15/2.8 Fisheyellä (jonka takana täyskennon kamera), ja kaksi viimeistä sitten jollain muulla, en jaksa tarkistaa, mutta varmaankin Tamron 28-75/2.8:lla.

18. Vs: Dragonforce (FME)

Jeps. Selvensi aika paljon. Erehdyin muuten luulemaan että tuo toiseksi alin on kropattu fisukuvasta. Olisi pitänyt huomata.

Kertoiles muuten joskus fisukokemuksia keikkakuvaamisesta. Kiinnostaa.

19. kb

kb

2 235
    0
    0

Jaa. mitäpä siitä kertoisi. Joskus toimii, joskus näyttää sitten koneelta katsottaessa kauhealta :). Nyrkkisääntönä mitä tahansa energistä (esim. PMMP:n punkimmat biisit kuvasin viime keikalla kaikki) tai vitsikästä voi kuvata kalansilmällä läheltä, muissa sitten voi olla käyttökelpoinen laajojen yleiskuvien ottamiseen kunhan kukaan ei ole linssissä kiinni venyttämässä naamaansa. En juuri koskaan korjaa vääristymää, joskus kroppailen sellaisia panoraama-mallisia. Niin, ja Sauna Open Airissa en onnistunut saamaan juuri yhtään onnistunutta kuvaa tuolla (varmaan lähinnä liian valoisaa ja liian korkeat lavat, liian kaukana esiintyjät lavan etureunasta) Tässä muutamaan eri tyyppiseen kalansilmäkuvaan linkki:

huumakuva.net -&nbspTämä WWW-sivu on myynnissä. -&nbsphuumakuva Lähteet ja tiedot.
    huumakuva.net -&nbspTämä WWW-sivu on myynnissä. -&nbsphuumakuva Lähteet ja tiedot.

20. Vs: Dragonforce (FME)

Hyvin sä vedät, musiikki kuuluu kuvista  :)