Jep, sori, huomasin vähän myöhään... Kyllä kai se aikaisemmin Don't Tell Mama oli. Siitäpä se lyhenne. Niin, en ole koskaan DTM:ssä käynyt. Tuskin näiden kuvien perusteella käynkään. Jos tää on kuva jonka haluat antaa paikasta, niin eipä siinä mitään. Pidä linjasi. Valitettavasti(?) mulle ei nyt kuvat muuta antaneet kuin ajatuksen jonka tohon laitoin.
Aa. En ymmärtänyt, että tarkoitit, että nämä kuvat tuovat sinulle tuon mielikuvan. En ole koskaan ollut dtm:ssä muuta kuin yöllä, jolloin siellä oli aika lailla tuollaista. Kovaa mentiin. En kylläkään tiedä, mistä sait esimerkiksi huumeidenkäytön idean näiden kuvien kautta. Toivottavasti kerrot sen. dtm:ssä on kuulemma muunkinlaista. Varmasti kahvilan tunnelmat ovat kovin erilaiset kuin yökerhopuolen. Esiintyjääkään ei nyt ollut. Pitäisköhän lisätä disclaimeri, että nämä kuvat eivät anna koko kuvaa dtm:stä? (tai mistä minä tiedän, antavatko, kun en ole kaikkea nähnyt.) :/ Tuosta linjan pitämisestä täytyy sanoa vain, että mitään tietoisia linjanvetoja en todellakaan ole tehnyt. Otin vain kuvia, ja laitoin esille ne, jotka näyttivät hyvältä minusta.
Keskustelua homobaarin tunnelmasta vois jatkaa vaikka tuolla yleistäkeskustelua alueella, tämä alue on varattu kuvista puhumiseen.
Joo, kieli ksekeskellä suuta. Ihmiset on kasvottomia, värimaailma, "heiluvat, värilliset valot" tuo mieleen jotkin ravit [re:iv'it], lisäksi pari silhuettia, mitkä näkyy kolmosessa ja nelosessa(?) (naiset/tyttö) näyttää jostain syystä joltain 15-vuotiaalta. Mulle nyt vaan tuli mieleen ravit jossain "salaisessa paikassa". Tietysti voi olla, että se johtuu mun löysistä ruuveista, mutta en voi tietää... Niinpä. Tossa tullaankin oikeastaan asiaan... Don't tell mama kertoo mulle ainakin, että älä kerro äidille. Se johdattaa katsojan kuvaan. Se on kuvan otsikko. Mitä itse halusit otsikolla kertoa? Monet homoseksualistit varmaan tietävät paikan. Mutta kuinka moni heteroista tuntee nimen tai paikan? Jos ensinmäinen mielikuva, mikä kuvista viestittyy, on nimen kanssa negatiivinen, niin miten sitä voi enää selittelyillä korjata. Jokainen tietää, sen että jos vahingossa antaa "väärän" mielikuvan itsestään jossain paikassa/jollekin, on se todella vaikeaa korjata/muuttaa. Ensivaikutelman luonti on kaikkein tärkeintä, sanotaan jo työhaastatteluun menijälle. Ensivaikutelman muuttaminen on todellaäärettömänkatastrofaalisen vaikeaa. Mä olen kyllä ennenkin vetänyt herneet nenään siitä, että kuvaaja pyytää katsomaan palloa ja näyttää kuutiota. Sikälimikäli ehkä vähän jäävi sanomaan, ja sori että sattui sun kohdalle. Ei tarvitse vastata, mutta kiva olisi jos keskustelua syntyisi. Onko tää se kuva, jonka haluat homoista antaa? Minä uskon, että ei ole. Kuinka moni homoista tuntee, että tää ei ole sitä mitä he on? Uskon, että aika moni. Ite olen yrittänyt jotain säälittävää projektia "ihmiset on tasa-arvoisia kaikesta huolimatta" ympärille. Mielikuva-/symboliikkatasolla se on helpompaa, mutta kun oikeat ihmiset ja henkilöt halutaan mukaan, niin pitää tietää mitä haluaa ja mikä on oikein, mikä on sitä mitä kerrotaan/kuvataan. Pitää tuntea monta eri puolta. Esim. tässä tapauksessa hetero vs. homo. Empatia kumpaankin suuntaan. Ei voi pakottaa ihmistä tykkäämään oksennuksesta, jos se näyttää ällöttävältä. Pitää mainostaa sitä. Vrt. Fazerin sinisen mainos "Ajattele suklaata". Niinhän se on. Minäkin haluaisin olla maailman napa, ja tietää kaikesta kaiken. Olla aina oikeassa. Valitettavasti noin about 5 mrd. ihmistä saattaa olla toista mieltä. ;D
motris, vastasin tuohon edelliseesi aiemmin, mutta se siirrettiin tosiaan tuonne muualle. Jos on halua vielä jatkaa tuota keskustelua (jonka minä mielelläni veisin loppuun), se löytyy tuosta wolfien tarjoamasta linkistä kaiken muun höpinän seasta.
[/quote] Don't tell mama kertoo mulle ainakin, että älä kerro äidille. Se johdattaa katsojan kuvaan. Se on kuvan otsikko. Mitä itse halusit otsikolla kertoa? Monet homoseksualistit varmaan tietävät paikan. Mutta kuinka moni heteroista tuntee nimen tai paikan? [/quote] Sattumalta minä tiedän vaikka olenkin täysin hetero! Naimisissa ja kahden lapsen äiti! Satuinpa vielä olemaan tuolla samaisessa paikassa ja varmaan vielä samaan aikaan kun kuvat on otettu! En ole siellä itsekkään ennen käynyt mutta oli ihan mukava paikka! Kuvissa tietty olisi voinut olla hieman enemmän jotain kohdetta!