Eli täällä voi käydä keskustelua paitoihin liittyen. Ehdotukset, risut, ruusut ja tietysti pusut on tervetulleita. Aluperäinen keskustelu käydään siis täällä: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=104688#104688
Jees, hienoa Jussi että viitsit ottaa tän harteilles. Mulla ei tunnu aika taas riittävän mihinkään järkevään...
Eipä tästä nyt hirveästi vaivaa loppujen lopuksi ole. ei ainakaan liikaa. Kuitenkin paidat on hienoja, suht uniikkeja ja varmasti halvempia, kuin mikä tahansa kaupasta ostettava T-paita, joten niitä käyttää mielellään vaikka muuallakin kuin miiteissä / kotona kaljotellessa...
Miten olisi paita jollain peruskameraprintillä, missä sitten mainitaan kameralaukku.com? Senhän tietää että kilpailu tulee mikä merkki on se mistä kamera otetaan Tuli vaan tällainen ajatus mieleen. Tässä on persoonallisuutta kylläkin n.0,06%, mutta mun mielestä yksinkertainen on kaunista.Käytin noin. 45sek. kuvan tekemiseen joten turha alkaa heti mollaamaan... EDIT: Tai tuli vielä sellainenkin mieleen, että ei mitään pientä leikkimielistä kisaa tästä saisi aikaiseksi? Ensimmäiset 50 ehtii mukaan ja voittajalle kaksi kappaletta paitoja. Sitten kansanäänestys mistä kuvasta paita tehdään. Tietenkin kannattaa sitten miettiä tarkkaan säännöt että esim. vain kaksisävyinen jne. Tämä on vain ehdotus.
Minusta tuo a4 on melkoisen suuri... Jos kuitenkin tekisi hillitymmän, vaikka vaan 10 cm logon leveyssuunnassa vasemman tissin päälle? Sellaisen jo laittaisi päälle kodin ulkopuolellekin..
Onko se valkoinen ainoa mahdollinen väri? Tietysti sen päälle painatus on helponta mutta valkea t-paita on niin retroa...
Värejä on sininen, punainen, vihreä, valkoinen ja musta ainakin. Riippuu tietysti printistä, minkä värisenä paita kannattaa ottaa. Joka tapauksessa paidan värivalinta on myös vapaa painatuksesta riippumatta, joten jokaiselle varmasti löytyy mieluisa?
Henk. koht tiedän, että _en_ ole järjestämässä mitään kilpailua, enkä ole maksamassa kenellekään paitoja omasta / muiden pussista palkinnoksi, vaan olen järjestämässä "helppoa" tilausta jonka hoitaminen sujuu mahdollisimman yksinkertaisesti. Ehdotuksia otetaan tietysti vastaan, mutta se on eri asia hyväksytäänkö ne (vitsi vitsi vitsi). Josko joku vaivautuisi "piirtämään" tänne sopivan kuvan blankosta t-paidasta, johon halukkaat voisi sommitella omia ehdotuksiaan, niin kaikki hahmottaisi paidan ulkonäön paremmin? Itse olen niin kädetön, etten viitsi edes alkaa yrittämään.
täällä foorumilla on ihmisiä jotka työskentelevät graafisella alalla ja joilla on tyylitajua. eikö logosta voisi tehdä kunnollista. ja siis sellaista vasemman rinnan päälle tulevaa 10 cm kokoista eikä mitään teneriffapaitaa. EDIT: sori. voisin lukea ketjua tarkkaavaisemmin.
Vasemman rinnan päällä oleva www.kameralaukku.com saitilla käytössa olevalla fontilla ja yhdellä värillä. (Samalla seulalla vois painaa myös kameran niskahihnaan kiinnitettäviä nauhoja)
Aika puhtaasti samaa mieltä, mutta hienoja logojahan aina voi esittää. Tuo parran tekemä logo on hieno, mutta hiukan omaan makuun liian räväkkä. Kamerahihna olisi aika cool varmasti, mutta voi jo hinta tai teettäminen maksaa pikkaisen?
...missä? Itse suosin myös värinä mustaa ja sitten vaikka painatukset valkoisena tai miksei sinisellä ja valkoisella, tuskin hinta taivaisiin nousee.
Mä tein tuollaisen Foto Safe- Photography tips and tutorials, no kaveri jolla on tietokoneohjattu ompeluskone kirjaili tekstit mustalle nauhalle, jonka mä ompelin Nikon hihnaan. Ei maksanu mittään. Jos silkkipaino painaisi 25 mm leveelle mustalle nauhalle niin sillä vois peittää vaikka Canon-tekstitkin ;D Eikä maksa paljon, jos seula on valmiina paitojen tekemisestä. Tekstin koko pitää vaan "suunnitella" sopivaksi molempiin tarkoituksiin.
Joo, mutta juuri noilla väreillä, siten käänteisesti, että paita olisi musta ja logon musta valkoista, mut tuo sinnen itteänsä.. Molempia otan ainakin yhden, hihnan tekstiä ja paidan tai pari Jos noin toteutuu..
mä oon kans ehdottomasti mukana, jos vaan ehdot täyttyy. en halua valkosta paitaa, enkä todellakaan mitään neliömetrin printtiä. mut musta/muu tumma paita jollain kivalla, tyylikkäällä pikku logolla varustettuna kiinnostais kyllä. Jussipupu muistanee Olutviestiin painattamamme paidat, joiden fonttikorkeus oli jotain perkele 10cm. ei kiitos enää Mut ideasta ja tarmokkuudesta iso pusu mr. Pupuselle <3
Kannatetaan lämpimästi ehdotusta. Jos tuollainen tulee, niin voisin itsekin harkita. Onkos paitamalleissa minkäänlaista valinnanvaraa, vai ihan perusteepaitoja? Joku kaulus/piképaita tms. voisi myös olla kiintoisa.