Taas kuvaa pukkaa. Kuvasin tämän Lapuanjoen varressa. Formaattina dia ja yritin skannauksen jälkeen säädellä sävyjä hiukan.
Vs: Dinosauruksenjalka (Säätämistä ei oikeastaan kannattaisi mainita, koska kaikki luulevat, että se merkitsee sävyjen säätämistä "oikeiksi", mutta se ei voi olla tarkoitus, koska tässä tulkitaan luonnosta saatuja havaintoja. Ylipäätään tekoprosessin kuvailu vie katsojan ajatukset epäolennaisuuksiin.) Hieno kuva. Mukavan graafinen ja sopivan epärealistinen. Jalka on öljyisen oloinen, mikä toisaalta sopii, koska se vihjaa, että saurus on noussut jostain pinnan alta. Voi olla, että sävyjä säätämällä voisi löytyä vieläkin parempi kokonaisuus.
Vs: Dinosauruksenjalka Oukei, no mä yleensä säädän sävyt sellaiseen suuntaan että se näyttää samalta kuin dia kankaalle heijastettuna. Koska skannerit ei tahdo toistaa sävyjä autenttisesti. Tässä kuvassa hiukan säädin yli sen mikä mulla on diassa ja sen halusin kertoa ettei kukaan vedä hernettä nenuun ja kysele onko diassa ihan tälläset sävyt kun tässä. Olet oikeassa että olis voinnut vielä rajummasti sävyjä muuttaa. Mun täytyy sanoa että en osannut vaikka yritinkin. Laitanko skannatun raakaversion jollekkin joka kokeilee mitä siitä saa?