Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Jos haluatte ilahdttaa puolisoanne...

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 23 Toukokuu 2005.

Niin minä tiedän hyvän keinon.
    Tämä tosin vaatii että on lapsia. Jos ei ole omia lapsia voi tätä kokeilla napurin lapsiin. Jos kyseessä on tyttölapsia on teho potenssiin kaksi.
    http://www.nieppi.com/wordpress/?p=214

Joo ei oikeastaan mitään asiaa kunhan höpisin...

1. Hiustyylihän on vailla vertaa!!! Itse olen suosinut samaa tyyliä jo ainakin kymmenen vuotta. Naisten mielihän on tunnetusti kuin Jawan sytytys, vaihtelee eikä satu ikinä kohdalleen. Turhaa purinaa, tukka pois vaan.

2. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    oih.. mää tahtosin kans.. ois vaan ehkä pikkusen radikaalia luopua tästä metrisestä letistä..

3. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
    No, mäkin kuulun samaan kerhoon. Mitä lyhyempi letti sitä tyylikkäämpi. Sitä paitsi kun tukka lähtee muutenkin päästä niin turha tuota on taistella kohtaloaan vastaan...

PS: Tossa <----- vasemmalla olevassa kuvassa mulla on siis vielä kunnon letti lakin alla. :)

4. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    toi pmu:n ava-kuva näyttäis kyllä olevan poliisiopisto-leffasta..

5. Täöstä kun vähän kelit lämpenee vielä, niin minäkin vedän taas tukan hiiteen. On jokakesäinen traditio jo.

6. Tuli mieleen että tässähän alkaa pikkuhiljaa hippiintymään - alkaa tukka olla jo toista senttiä!

7. Joo, kävin minäkin parturissa vähän ohentamassa 1996.

8. Talvisin 1,5mm, kesäisin vähemmän ;-)

9. Perustetaan kommuuni! Meitsin letti ryöhää jo lähes sentin pituisena kun vaimo ei viitsi tasoitella kuulemma "liian usein". Prkl.

10. msb

msb

147
    0
    0
    Yli 20cm taitaa olla jo tukkaa päässä, kyllä harmittaa jo nyt kun pitää lähitulevaisuudessa inttiin mennessä lyhentää :|

11. Varo! Intin jälkeen et ole entisesi

Ennen inttiä:

Ja intin jälkeen:

Siis ihan hirvee muutos ;D

12. Muahah!!! :D Hyvä ettei muut heränny ku piti oikeesti rähähtää nauraan ääneen =)

13. Ohensitko muuten partaa vai tukkaa? :)

14. Hiukset ja parta samalla terällä eli lookki on latvojen tasoitus ja korvat näkyviin.

15. :D:D

16. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Tukkahan pitää olla sen pituinen ettei hameväki kotona pääse tukistamaan ; D

17. Saaga

Saaga

293
    0
    0
    Jos ei riittävästi lettiä löydy niin sitten väännetään korvasta.

18. Au! Miehen on selvästi etsittävä tukea hanasta.