Vs: Digitaalista harjoittelua Osa II Hyviä valokuvia, jokainen. Varmasti vielä paljon parempia oikeina vedoksina kuin netissä (itsestäänselvyys) - ne autenttiset värit, terävyys jne. varmaan aikalailla ylempää tasoa, "livenä" ... Mukava nähdä komeita valokuvia, kiitos. - Erska Edit : Typo.
Vs: Digitaalista harjoittelua Osa II Tänään taas vingutettiin Flextightiä, joten Digitaalista harjottelua skannerin ääressä. Kodachrome on kuulemma hankala skannattava, no tää eka on ihan streitti skanni, samoin toka, joka on Ektachrome dia. noi loput siten vaati vähän vääntöä, mun olivat C-41 mömmöissä liotettuja Provia 400 dioja, siis aika tuhdiksi negoiksi.
Vs: Digitaalista harjoittelua Osa II Provia 400 näyttää melko psykedeeliseltä C41 prosessoituna. Aika hyvän näköistä. Testasin hiljattain Kodakin E100G:tä C41-liemissä ja ylläri pylläri ihan normiväreillä tuli ulos. Vähänkö harmitti.
Vs: Digitaalista harjoittelua Osa II Oisit tullu neropatti neuvomaan 78/82, nää on kaikki siltä ajalta... (ainakin ylemmät)
Vs: Digitaalista harjoittelua Osa II Jottei J Sirenille, eikä muillekkaan jää epäselväksi, tää threadi ei ole " taidevalokuvauskilpailu". Enkä postaile näitä siitä syystä että saisin fiiliksiä, vaan siksi että jotkut voisivat kostua näistä tekniikkajumppaus kuvista. Jos haen egonkorotusta ja fiiliksiä, kaivan esiin muutamat aviisit kuten IMAGE lehden tai HASSELBLAD MAGAZINEN tai noin neljä kappaletta Kameralehden kuvaaja esittelyä. puhumattakaan ranskalaisista Harpers bazaar tai Lòficiell aikakauslehdistä... (joten J: Siren, jätetään toi skaba nyt siihen tee sä omia juttujas ja mä omiani, en sekoonnu sun inputteihis mitenkään, kunhan pysyt omilla tonteillasi, kyllä sulla faneja siellä riittää, mä en kuulu niihin) No niin, takaisin Skannauksiin ja Kodachromeen: Kyllä se pelittää, suru vaan että neljä kuukautta ja sitten se on historiaa... vertauksena velvia skanni.
Vs: Digitaalista harjoittelua Osa II Mun mielestä tää jari ties mikälie uhoaa ja esittää kakkaa vois vetää v#¤# päähän ja paeta vuorille hyvän ystänsä puusan kanssa Todella rasittavaa lukea lainauksista jatkuvaa lässytystä.
Vs: Digitaalista harjoittelua Osa II Tossa viimeisessä kuvassa(4979681567_d3c8a2fc29_o.jpg ) on kyllä jumalaiset värit...
Vs: Digitaalista harjoittelua Osa II Kylläpä on järkevä ja kypsä kirjoitus Näiden Janipettereiden ääliömäiset aukeamiset, vasta tuovat sitä paljon kaivattua sisältöä?
Vs: Digitaalista harjoittelua Osa II Pannaan piste tälle säikeelle, samat kuvat on Flickr:ssä, pankaa vaan "oikea" haku nimelle jonka tiedätte, tänks kaikille.
Vs: Digitaalista harjoittelua Osa II Ainakin näin amatöörin silmiin näyttävät melkein kaikki todella hienoilta, varsinkin muutama kuva erityisesti. Ensinmäisen setin enkeli ja toisen setin lyhtykuva ovat upeita, kelpaisivat ainaskin minun seinälle roikkumaan varsin mainiosti. Niissä on värimaailma toteutettu jotenkin oudon upeasti, varsinkin psykedeelisessä lyhdyssä. Hienoja. Kuvien arvoa nostaa myös se että ne on kuvattu silloin kun minä aloittelin ekaa luokkaa koulussa, tässä se näkee että ei se aina kalustosta ole kiinni.