Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Hyvä kuvasarja, puhutteleva, hymyilyttävä, hyviä kuvia meistä. Olet löytänyt sen. edit. Hyviä omakuva aiheen kuvasarjaakin.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Sehr Fein ! Die faszinierenste Periode der menschlichen Kultur ... Legende ! Oikain huva Fotot nur ! - Ernst
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä No mutta onpas hienoa! Ja Pedro Hietanen kuvan mukaan hasselimiehiä Higg
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä mieti vähän enemmän tota kuvasarjaa, siinä on paljon enemmän, kuin vitsiä vitsin perään.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Siperia opettaa on ehdottomasti paras tästä SARJASTA. Karuus jotenkin uppoaa.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä No mutta on hauskaa saada sulta kommentti, Higg ! Joo pedro on Maa Nummisen hanuristi, mä vetelen näitä omasta HANURISTA, kato kommentti tohon Anal/Tikital kissanhännänvetoon, onneks ei oo kissasta tehty toi hasselihattu vaan pesunkestävä kiinalainen muovi/karvahattu...
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Ilmetty Pedro Hietanen tuossa ekassa kuvassa, tuli heti mieleen edes ennen Higginsin huomiota.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Leicamies on hieno kuva, siinä on asennetta. Parit noista menee kyllä ihan tsoukin puolelle.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Mutta eikö sinne keltsuun sais joitain muita tyyppejä siepatuksi kadulta malliks kuin aina tuota, toki kuvauksellista vanhaa jäärää. Edes vanhoja torimummoja helmaa nostamaan. Ja mikä sieltä paljastui muuta kuin luumusukat? Tietty OlympiaSonnar. Iloista päivää toivottaen, Jagman Ps. Pidänhän noistakin, joistakin.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä keni toivoi tuolla Flickr:ssa rolleimiestä, tiedä vaikka tempastais sellainen seuraavaksi.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Onko se huumori nyt sitten jotenkin "pannassa" teidän ~~'hienojen taiteilijoiden'~~ mielissä ? Olette kohta niin "syvällisiä" että ette päätänne saa enää 'laaksostanne' ulos. Siis : Varokaa ! Mua ainakin naurattaa esim. toi "Nikon Lunatic" -kuva joka kerta, kun sen nään ja se on oikein ilahduttavaa. Hieno kuva :] Mainiot, hienot ja hauskat kuvat. - Eero
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä No niin laitetaan Estin mieliksi oikein "Slapstik " kuva: kaksi parempi kuin yksi, kaks silmää parempi kuin yksi silmä. entä jos ne on kumpikin sokeita tai lasisilmiä ? Vähän niinkuin kaksi poliisia, toinen juoksee varkaan kiinni jotta se toinen jaksaa pamputtaa tai toinen osaa lukea, ja sit se toinen kirjoittaa, kait ? No niin, rollika on näistä kuiteski se jonka historia on kirjoitettu loppuun, R.I.P. ( rip it up ! rock`n roll, roll over rollei ...) Non niin, ettei tulis sekaannusta, vaihdoin toisen kuvan ilman kauheita vääntöjä.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Muuten hyvä, ja helvetin hauska , mutta laita tilalle versio jossa tuota silmien (ja etulinssien?) aluetta ei ole ihan noin vaaleaksi vedetty.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Heh, tulihan se Rollikkakuva, hyvä! Näen kuvassa Wermachtin sukellusveneen U-3.5 arvostettu mutta samalla hieman pelätty kapteeni. ;-)
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Mun piti häippästä iäksi, mutta tää oli pakko käydä vielä tsiigaamassa (skidit fogelit snadisti mulle tästä sjungas). Onneksi kävin ! Upea kuva !! Hieno ilme !!! Perskeleen moinen harmi että täytyy muutaman mulkun takia jättää tämä mun uusi suosikkiketju (ja koko foorumi) nyt ... ei jumaliste hermot kestä yhtään tikulla tökkimisiä. Suurkiitos Vataselle synkkää taivallustani kovasti ilahduttavista kuvista ! Diggaan hitosti !! Jatka -HerraPro- samaan malliin !!! - Erska
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Erska: meillä on kovasella sellainen systeemi että kun oikeen vituttaa ja kärventää, laskee vaan kymmeneen ja jatkaa kun mitään ei olis tapahtunutkaan, laske sä vaikka kahteenkymmeneen niin höyry on laskenut ja jatka samaan tyyliin. se ON VAIN NIIN että kaikkia persoonallisuuksia tarvitaan, muuten tää laukku on kun eläkeläisten juhannus, eli ei mitään... vai mitä??