Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Päivän harjoitustehtävät, CFV perä Flexbodyssa ja 150mm symmar Prontor sulkimella. muuta ei tehty nkuin muutettu Phocus RAW:sta Tiffiksi ja 300 resoluutio muutettu 75:resoksi.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Noniin, kuvanlaatu näyttäis olevan ainakin paljon parempaa kuin filmiaikoihin väripuolella (siis ainakin täällä netissä, mistä johtuukin). Nyt sitten kohta vaan harjoituksista tositoimiin, vai?
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Alkaahan se valjeta tuo digiavaruus mullekin, tositoimiin ryhdytään kun pesti Audin puikoissa on jouluna hoidettu mallikkaasti loppuun, sitten odottaa studio ja ulkokuvat, ihan hakuammuntaa vielä, olen laskenut että viimeistään 2010 syksyllä on kalustot ja finanssit sellaisessa mallissa että kehtaa lähteä liikkeelle, noita varsinaisia shotteja voitte seurata jukkavatanen com sivuilta, että on seuranta päällä, kuka latailee..., tästä setistä vielä yksi..."Epäskarpin vastakohta".
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä kattelin tuolla muualla noita RAW juttujen mokelluksia, en välitäkkään ymmärtää, kun on tarvis, menen sellaisen hemmon puheille jolla on seinät täynnä vuoden huippuja, se fiksailee. Mä painan nappia ja funtsailen mitä etsimessä näkyy. tällä metodilla kaikki mun kamutkin on sitten keräilly noita marmori pyramidejä.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Jalusta on vanhaa romuvarastoa...kuten spotit ja muut flassikamat, nyt viiden vuoden paussin jälkeen taas on käyttöä.Tulevalla viikolla mennään flässien kanssa ulos kun saadan 12V konvertteri pukkaamaan sähköä ulkona niihin...
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Uljaita kuvia, joista jokainen Mies olisi ylpeä. Auktoriteetilläni Käsken Sinua Jatkamaan Työtäsi! - Herra Vajaapää
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Fonia soittelen frendien juhlissa (Viimeksi Kreson illanistujaisissa, kiitos Kresimir !) paukku ja pusupalkalla. Kiitos Est, koetetaan vaan oppia paremmaksi, aina vielä on fiilis: Äh, ku laittais mustavalkeena niin näyttäis joltakin...
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Tänään tuli vettä kuin aisaa, ja ulos ei huvittanu mennä CFV:n kanssa, joten tehtiin "tabletop" kuva: Työn Orjat Sorron Yöstä...
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Tää viimeisin on hauska. Pyytäisin mahdollisuutta saada nähdä lisää. - Fani
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Juu juu, tänään väsätään taas potretti, jos ei sada niin ulkona. jos sataa niin täällä keltsussa.