Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Tässä ois mustavalkoiset, siis Hasselilla filkkaa ja skannattuna hasseli flextightillä
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä vertauksena digi MV konversio: Kumpi on makeempaa, oikee MV filkka vai digi MV ?? sanopppas se, ja kommentteja kehiin !
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Taitaa olla eri valotukset, valaistukset tai ainakin erilainen kuvankäsittely joten eivät ole ihan vertailukelpoiset. "Makeampi" on vähän subjektiivinen juttu kun mieltymykset poikkeaa. Filkasta on vedetty kontrastit ja terävöitykset yli minun maun joten se hieman häiritsee. Syyllistyn itsekin samanlaiseen kuvankäsittelyyn jonkunlaisen lopputuloksen saamiseksi, mutta se ei tarkoita että pitäisin sellaisesta. Digin erottelukyky ei tule oikeuksiinsa tuossa valaistuksessa ja noin pienenä kuvana. Eikös se mene jotenkin niin että "hyvästä digistä tekee hyvällä kuvankäsittelyllä hyvän filkan näköisen. Toisinpäin se ei onnistu" ;-)
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Tälläisiä harjoitelmia jos joku Pekka Peruskuvaaja laittaisi näytille, niin jo olisivat poliisit kimpussa ja vaatisivat koko topikin sulkemista. Vanhassa laulussakin laulettiin, että "opi perusasiat..", ja sillä polulla näyttää Vatanenkin olevan. En vain ymmärrä, kun tiedän Vatasen ne jo osaavan, niin mihin ne ovat unohtuneet. Samalla tavalla se digikin valotetaan kuin dia. Ja jos ruudulla on pelkkää mustaa, niin samaa se tarkoittaa, kuin olisi paperivedoksessakin pelkkää mustaa. Mitä muuten nuo esimerkit filmin ja digin eroista mulkavalkoisessa naamassa tarkoittaa? Väitän, että jos laitan tänne esimerkit samasta kohteesta filmillä ja digillä valotetuista kuvista, niin kukaan ei ruutunsa äärellä pysty sanomaan kumpi on kumpi. Siis jos ne on valaistu samoin ja sävymaailma on lopullisessa kuvassa rakennettu samanlaiseksi. Paperivedoksestakaan ette näkisi eroa, jos en päästäisi niin lähelle, että erottaisitte paperin rakenteesta, kumpi on kumpi. kapa
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Näin on! Vatasen kuuluis kysyä että kumpi on makeempi, mun digikäsittely vai mun analoogikäsittely? t Pexzilli
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Ite käytän HighPassia digi MV kuvissa ja sillon toi naamakin olis diginä parempi ku mitä nyt,(maku juttuja), kyllä tossa perässä potkua löytyy, mutta filmi mv:ssä on enemmän bluesia.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Kiitos vastauksista, otan oman kommenttini musamaailmasta: Jonkun lavamuusikon soolo on tanssijan mielestä supermakee, kun se saa partnerin puristamaan tisseistä mutta toselle se on Hoh hoijaa, mulle "vakiodigi" ja "vakiosävykuva" on Hoh hoijaa.. ei huvita puristaa mistään, ei edes omia palleja...
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Kun blogeille on tyrkyllä monia mahdollisuuksia, niin miksi blogia täytyy tunkea KL:n kuvat ja gallariat osioon? Kiinnostuksen puuttuminen, siellä jossain?
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Moi. Mä luulen että saisit digistä ihan mieleisen kun puristaisit vaikka keskisävyt nippuun tahi heivaisit ns. mäkeen. Mutta kyllähän sä tämän tiedät p.s. Digi on monesti makeampi, näyttöpäätteen edessä istuminen taas karvas.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä kaikki onnaa ihan siivosti noista Nikonin tiedostoista, nyt jumppaankin Phocusta, koetan saada niihin jotakin tolkkua, nekun tarttis vääntää aluksi omassa ohjelmassa sitten siirtää photoshoppiin. sanovat "isot pojat" että Lightroom sopisi mulle paremmin, tarttee sellainen varastaa jostakin...
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Tais takottaa kun on tota teksit osuutta niin paljon, kuvat ja galleriat blogissa.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Ai jaa, voihan sitä vähentääkin jos siltä näyttää, se on varmaan sillai että tekijä pitäköön lärvinsä supussa, muut saa sitten revitellä... Kyl se sopii, sittei tartte sitten arvuutella !
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Tä? Paljon? Ei ole paljon, joten tarkoitti varmaan jotain muuta. --------------------- Mutta parasta Vatasta. Tätä on jaksanut seurata, koska tekstiä ei ole paljon.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Kiitti, tarttee olla nöyrä kun saa positiivista palautetta, on se senverran harvinaista, täällä...
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Joo tota, kyllä esimerkiksi nuo kolme kuvaa yllä on helvetin hienoja yhdessä tuolla lailla peräkkäin tällä sivulla. Neljäskin sopisi joukkoon, mutta sävyt ei natsaa. Saattaisi sopia samaan tässä aiempaan feminiinileikkiin /-meikkiin. Se on miehen elämää, ei sen enempää. Minkä sille voi, jos sellaiseksi luoja miehen loi? (Nurmio)
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Juu, kyllä se Prolabin kioski on vielä kehissä ja mömmöjä löytyy, tiedä vaikka ihan mainostamaankin ryhtyis.Tarttee varmaan laittaa E-P:n tyyliin "Disclaimer": "palvelu on ajoittain olematonta ja joskus töykeätä" ei sitten ainakaan tuu pettymyksiä...