Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Aika paljon tuli kuvia kerralla ja niin monesta aiheesta, ettei pysty kaikista kommentoimaan. Mutta jäätynyt ruoho oli hieno! Autokuvista jäi parhaiten peilikuva mieleen, upea oivallus ja hyvin toteutettu. Mutta, mikä on CFV?
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä ^ CFV on digiahteri ruotsalaiseen linnunpönttöön. Näistä eniten mieleen Audikuva (cool monella tapaa), ja enkeli.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Sulla taitaa Vatanen olla näytön säädöt aika pahasti poskellaan, tai melko vajavaiset kuvankäsittelytaidot. Tai molemmat. Taikka sitten todella erikoinen maku kontrastin, värien ja jpg-artefaktien suhteen. Jos tässä oli tarkoitus demota Hasselin digiperän kuvanlaatua, niin voisi sanoa että onnistui mutta käänteisesti odotusarvoon nähden.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Tämän illan satoa, huomenna on Audimiehellä vapaapäivä ratin pyörittämisessä, sitten väännetään tosissaan...
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Kaikki mitä sanoitte mun mausta ja taidoista pitää paikkansa, valitettavasti, kuten alussa totesin, harjoitustehtäviä, tällä viikolla luin ensimmäistä kertaa Photoshop kirjaa, todella.. eiköhän tässä kohta aleta jotakin oppia. tykkään erikoisista ja tummista kuvista, laukun säädöt valitetavasti vaalentavat niitä huomattavasti Ei tartte kattoa, jos oksettaa, onhan netti pullollaan kuvia, ihan vertauksena , flickr:ssä kyllä toistuvat niinkuin tarkoitin, mutta täällähän vihataan Flickr:ia...
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Viimeiset kuvat lehdistä ja valkosipulista ovat tummuudestaan huolimatta loistavia. Lehteen ehkä himpun kaipaisi yläsävyjä.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Hän vain kuvaa jollainlailla väriäkin kuin mustavalkoista . . . Sillai erilailla mun silmään.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Minulle tuo mustavalkoisen luovuus on selvä. Kai. . mutta värikuvassa luovuus on ihan kuin eri planeetalta. En ymmärrä paskaakaan. Hieman värien harmoniaa tajuan, mutta se väripaska sotkee kaiken! Ne ei ole ikinä kohdallaan. Taidan olla MV-miäs, kentiäs. Onkos noissa NO-manin värikuvilla mitään arvoa vai onko ne todella Hass-Digi-opettelua ja -harjoituksia. (Lievää selkeämpää provokaatiota kommmentteihin) / Jagman
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä on se ollut , mutta otin pois. modena voit kahlata läpi menneitä, siellä pitäisi olla
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä sulle jagman sanon: Yksinkertaisesti, painan nappia ja katson mitä tulee, ihankuinTomppa Abrahamsson tuolla Flickrissä. onko se sitten väritettyä mustavalkoista tai mitä, se on mulle ihan sama. Samoja kuviakin latailen sitten hekotelen sille erolle mitä näissä kommenteissa on. empiiristä suomitsekkausta, jotta vois asennoitua sitten kun työkalut on terävät ja ilmaisu hallussa Tässä Huuhaa ukko sähläämässä lintupöntöllä, rengas salama teipattuna ja turbopbattery, kaukolaukaisin että tulee "skarppeja kuvia" sehän on se tärkein ja aito Hasselbad mietintämyssy päässä
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä tässä olis toinen totuus: Leica MP-4 ja rapidwinder, nyrkkeilyhanskassa. kummallakin täystyrmäys tarvittaessa...
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä tässä kuvapari, flexbody vääntöä. sitten taas syksyn lehti, ehkä pientä parannusta ?? JK: Toi lehti toistui aivan karmeena täällä laukussa, miten on mahdollista että vaalenee niin paljon ? muutin tummemmaksi, ehkä nyt on sellainen joka futaa ??
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Onko sulla Jukka kalibroitu näyttö? Jotenkin vaikuttaa, varsinkin kuvan saxello-II perusteella, että siellä päässä on himppasen liian iso kontrasti, mustan pään erottelu heikohko. Nimittäin itsellä näkyy siinä kuvassa burn-jäljet selvästi, ja ympärys on harmaata. Sama juttu flickr-kuvassa leaves-II, jossa näkyy lisäksi olevan aika pahaa pakkausjäännöstä. Kameralaukkuversiossa en tätä näe. Kun itse kokeena lisäsin oman näytön kontrastia hitusen verran, niin alkoi jo näyttämään siltä, mitä olen tottunut sinun kuviesi tähän asti olevan.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä Tässä on sellainenkin käpy , kun mut on bannattu tässä välissä laukusta kaksoistunnarilla, niin pääsen laukkuun vain mun vaio Läppärillä, (laukku ilmeisesti tunnistaa mun ison koneen ID:n) joten käsittelen kuvani isolla PC:llä mutta sitten tikulla siirrän vaioon. Flickr kuvat tietysti näyttää samalta kun katsotaan samalla koneella, Laukun kuvat Vaiolla ihan karseilta. tartee varmaan tsekata ton pöytä PC:n näyttö uudestaan. aikaisemmin kun busailin MV:tä oli vain hyvä kun oli potkua, nyt menee vähän miten sattuu, mutta oppiahan tää on kaikki.
Vs: Digitaalisia harjoitustehtäviä flikr:issä asiat on ihan toisin monessa suhteessa. Sipuleissa oli sillä sipulia otetta. Varmaan on digiperässä sitä totuttelua, mutta kuhan äijä tottuu... haavit rapisee