Vanhat käyttäjät saivat ilmaisen päivityksen ja uudet koko paketin n. 120€ :lla (149 $) Google to offer all of Nik’s software plugins for $149
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Siis minkä ilmaisen päivityksen saa vanhat? Eikös päivitys ole aina ilmainen?
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Versiopäivitykset (esim. v3 -> v4) ovat harvoin ilmaisia.
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Hyvä jos näin on. Ei tarvii Photarista maksaa enää ikuna ;-)
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Mm. Mac:n viimeisessä Mountain Lion päivityksessä putos Dfine 2.0 ja Sharpener Pro 3.0 pois käytöstä, nyt nekin toimii ja itselläni päivittyi myös HDR Efex Pro uudempaan versioon.
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Senkin tollo, ei tässä ketjussa fotarista juteltu.
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Mitenkäs noi NIKin pluginit toimivatkaan LR:n kanssa? Oliko niin että ennen pluginin avautumista LR konvertoi/eksporttaa RAWin TIFFiin sellaisena kuin se sillä hetkellä on, ja siitä eteenpäin mennään TIFFillä?
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Ihan varmasti. Nuo bittikarttaeditorit eivät ymmärrä RAW-tiedostosta tuon taivaallista.
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Näinpä vähän arvelinkin. Capture NX2:ssahan muistaakseni Color Efex Pro -plugin toimii suoraan RAW tiedoston muokkauksessa mutta koko CNX2:han on NIKin tekemä jotenka paremman integroinnin ymmärtää.
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Kauhea hinta turhista softista, jotka lakkaavat taas toimimasta jos isäntäsofta päivittyy?
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Ei ne turhia ole. Jos katsotaan niitä juttuja joissa NIK:n softat ovat parhaimmillaan, niin hirveän paljon kauemmin ja vaikeammin saat Adoben ohjelmia näpräillä jotta samaan pääsisit. Eikä toiminnassa ole mitään ongelmaa ollut vaikka pääsoftaa päivitetäänkin, minulla siis Lightroomia. En tosin viitsinyt tähän tarjoukseen tarttua koska päivitystä olisi tullut vain kohinanpoisto ja hdr-ohjelmiin joita en käytä. Jos NIK tekisi Lightroomiin integroituvan Adoben Photomergeä paremman panoraamasoftan, niin ostaisin heti. Ihmettelen miksi tuota ei ole.
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Tämäkin "Image Composite Editor (64 bit)" taitaa olla Adoben räpellystä parempi: http://research.microsoft.com/en-us/downloads/69699e5a-5c91-4b01-898c-ef012cbb07f7/default.aspx
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Onko tämä fakta, eli ymmärsinkö oikein jos/kun Lightroom päivittyy niin tämä NIK lakkaa toimimasta? Itse latasin tuon 15 päivän kokeiluversion ja olen tykännyt.
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Tämän kubletin juoni on hiukan hämärässä. Mulla on Viveza 2 ohjelma ollut ostettuna jo jonkun aikaa. Nyt latasin tämän systeemin ja tuli noi muutkin softat ja Vivezasta tuli 15p:n trial versio. Katsotaan viidentoista päivän päästä pitääkö Viveza asentaa uudestaan levyltä vai onnistuuko homma koodin antamalla.
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Kyse on ns. savolaisesta yhteensopivuudesta. Suattaapi olla että lakkaap toimimasta, suattaapi olla ettei. Tahi sitten jotain siltä väliltä. Mutta niin kauan kun on kyse LR:n nelosversiosta niin pitäis toimia.
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Jahas, mitenkähän vanhat käyttäjät saavat tuon ilmaiseksi? En Nikin sivuilta siitä mitään tietoa löytänyt eikä ole firma minua asiasta lähestynyt vaikka on parikin ostettuna.
Vs: Nyt ei pitäis NIK-softwarepaketin osto olla rahasta kiinni Oletteko rekisteröityneet? Minulla oli koneellani Viveza 2, nyt on kaikki, eikä päivitys maksanut mitään. S-postiin tuli kehoitus päivitykseen. Kapa