-ammattimies loihtii mestarlaukauksia videon pysäytyskuvista...... Lifestyle "Videon pysäytetyistä ruuduista voi joskus löytää suoranaisia mestarilaukauksia, joista voi tulostaa peräti oivallisen paperikuvan. "
Vs: Still-kamerat ovat vanhanaikaisia... Taisit keksiä vanhanaikaisuuden itse... "Yleensä Tommi kantaa hääkeikoilla mukanaan myös still-kameraa. Videokameran voi aina silloin tällöin jättää pyörimään itsekseen, ja Tommi ikuistaa juhlakansaa myös digikameransa etsimen läpi."
Vs: Still-kamerat ovat vanhanaikaisia... [QUOTE> [/QUOTE] Hyvän kuvan antaa kaveri videon tekemisestä, toivottavasti ei aiheuta mitään ahaa-elämyksiä hääkuvausta suunnitteleville morsiamille. Edit. Eli kaveri siis kuvailee kahdella videokameralla ja räiskii stillit samalla. ja hintaa 350e. Lasketaans tuosta kaluston vuokrat.. Jees. Tai sitten toimittaja kirjoittanut omiaan.
Vs: Still-kamerat ovat vanhanaikaisia... Juu, kyllä minäkin ihastelin tuota videokuvaamisen helppoutta.... pitäisköhän ruveta siirtymään... mun nykyinen kamera ei tee itsekseen mitään, aina sitä ,pitää olla paimentamassa....
Vs: Still-kamerat ovat vanhanaikaisia... Voihan sen digi-stillikamerankin ohjelmoida räpsiin ilman että tarvii vieressä paimentaa...
Vs: Still-kamerat ovat vanhanaikaisia... olipas paskoja kuvia, mutta onneksi "paikalla on monia valokuvaajia" ;D
Vs: Still-kamerat ovat vanhanaikaisia... Itse asiassa ajastimia on ollut jo ajat sitten filmikameroissakin, ainakin muistelen kaverin Ricoh-järkkäriä jostain 70-luvulta. Siinä oli säädettävä ajastin, jonka saattoi säätää ottamaan kuvan esim. kerran minuutissa. Elokuvakameroissa vastaavia on tietysti ollut iät ajat.
Vs: Still-kamerat ovat vanhanaikaisia... Mikäs ihme tuossa kahdella videokameralla kuvaamisessa on? Broidin häissä oli videokuvaaja, nimeä en tiedä - maine oli kulkeutunut heille viidakkorummun kautta. Tuo käytti aina yhtä kameraa remotena laajoihin otoksiin ja samalla kuvasi sitten toisella kameralla. Leikkauksessa käytti sitten molempien materiaalia ja tulos oli todella hyvä.