Vs: Digijäärän avautuminen Jaa-a. 100x100 Ei vainen. Jonnenkin 30x30 tai mitä nyt saa A3 tulostettua. Kehys saa olla iso. Nyt ihastuin kovasti Laterna Magicassa olevan virolaiseen taiteilijaan jonka värikuvat oli tulostettu isosti sametille. Kaunista. Paitsi mustavalkokuviin ei näyttänyt sopivan joten suo siellä vetelä täällä. RDahlin kuvat oli hienoja ja hyvän kokoisia galleria M... galleriassa Museokadulla. Paitsi itse kävin just eilen omia kuvia läpi ja ei siellä olisi kuin silppua, ei oo yhtenäisyyttä vielä. Harjoitteluvaihe näkyy ja lujaa
Vs: Digijäärän avautuminen Yleensä A4 on jotenski poikkeuksetta ollut kamala. Mut ei tosiaan mun mielestä ole mitään minimikokoa.
Vs: Digijäärän avautuminen No ehkä toi mun ehdotus on liika miniatyyri. Mutta olen itsekkin miettinyt pienikokoisten kuvien esille laittamista. Minulla on se laakakamera jonka negat on 4x5". Siitä pinnakkaiset. Sitten paspis ja kehys voisi olla hiukan liiotellun suuri, kuvan kokoon nähden. Se minun mielestäni tois näyttelyyn sellasta taiteellisuutta ja herkkyyttä.
Vs: Digijäärän avautuminen Nyt kun apurahataiteilijat eivät juurikaan alle metristä kuvaa vaijereille nosta, voisi tosiaan sellainen 4x5-pinnakkaisten näyttely olla virkistävä poikkeus.
Vs: Digijäärän avautuminen Pienehkössä kuvassa pääset jotenkin kuvan lähelle, tutkimaan sitä privana. Lisäksi sävyt ja tarkkuus on porautuvaa, suorastaan hypnoottista.
Vs: Digijäärän avautuminen Joo. Ei mulla nyt ihan eteen ota, mutta aika kauan on tullut katseltua jotain A. Adamsin tai Westonin (vanhimman) pinnakkaisia. Kerran Lontoossa, taisi olla National Portrait Gallery tms., seisoin yhden Adamsin 8x10 pinnakkaisen edessä puolisen tuntia. Mukana ollut kaveri kävi pari kertaa kysymässä, joko lähdetään - hän kun oli kiertänyt näyttelyn jo pariin kertaan. Oliskohan ollut Aspens, Northern New Mexico tms haavanlehtiä sisältänyt puukuva. Kun joku on täydellinen, niin se sitten on täydellinen.
Vs: Digijäärän avautuminen Are you talking to me ? Viittaa jos sulla on asiaa Leikki sikseen, myönnä Kimmo asia äläkä ala vempuammaan .
Vs: Digijäärän avautuminen Argh! Myönnän kaiken ja makaan antautuen (1=!) Monta merkitystä on aina. Been here, papu täällä.
Vs: Digijäärän avautuminen Hyvä on, minä otan omasta ideastani vaarin ja pidän tässä lähitulevaisuudessa jossakin 4x5" pinnakkais näyttelyn.
Vs: Digijäärän avautuminen Kuvan kehystähän voi demostroida jollakin tavalla, liika on liikaa. Varmasti tulee mukava näyttely.
Vs: Digijäärän avautuminen Yksi typerimmistä lausahduksista on kehitys kehittyy,mutta valon tallentamisessa se on näin vaikka hienoahan se on kun jotkut pitävät perinteitä yllä ja ehkä jopa jakavat oppia nuorille.