Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Digi kamera kymysys

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana spege, 3 Huhtikuu 2005.

  1. spege

    spege

    77
    0
    0
    Aioin ostaa eilen anttilasta digitalisen kameran. Kallis oli, hinnaksi oli laitettu 49,90 euroa. Rupesin kassalla tinkimään hinnasta, että tottakai hintaa heivataan alaspäin...

    Mutta kauppatäti ei suostunut mihinkään vaikka tingin hintaa lähes puoli tuntia. Lopulta meni niin röyhkeäksi, että uhkasi hälyttää vartijan paikalle jos en poistu kassalta. Vetosi siihen, että takanani oli mukamas 150 metrin jono muita asiakkaita.

    Oletteko te muut joutuneet vastaavanlaisen kohtelun kohteeksi? Vituttaa, en osta kyllä anttilasta enää mitään!
     
  2. Tilaa HP nestistä tai saksasta. Saa kuulemma edulli sesti.
     
  3. spege

    spege

    77
    0
    0
    Saako siellä yhtään alennusta digitalisesta kamerasta? Kysyin juuri naapurin isännältä että kamerassa pitäisi olla vähintään 10 mekapiskeliä, että kannattaa ostaa... ja salamavalo kuulemma pitää olla myös. Anttilan kamerasta en muista että millaiset piskelit siinä oli, mutta tyyris vehje kuitenkin...

    Joo, en minä nyt kuitenkaan rupea maksamaan kamerasta yli viiden koskenkorvapullon hintaa... se on vissi homma!
     
  4. Joo mut sit pitää ruveta käymään oikeutta, koska niissä on saksankielinen manuaali
     
  5. Onko manuaali se, mihin teli-lisäke kiinnitetään? Eikö ole ihan sama minkä maalainen se on, vai on onko sakemanneilla eri stardartit?
     
  6. En minä tiedä mikä se manuaali on. Mutta olen foorumeilta lukenu että mulla on oikeus saada suomenkielinen manuaali, vaikka tilaan saksasta ja siellä etukäteen sanotaan että manuaali os saksalainen
     
  7. JussiS

    JussiS

    20
    0
    0
    Oon tämmöstä jostain lukenu kanssa että minkään ulkomailta ostetun digikameran takuu ei sitte toimi Suomessa!
     
  8. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 444
    432
    83
    Toisissa toimii toisissa ei.... Nykyään jopa suomesta ostettu ei välttämättä kuulu suomalaisen maahantuojan takuuhuollon piiriin. Vaikka olen niin tässä yhdistyneessä euroopassa kuvitellut.
     
  9. Mulla on autossa ainakin viis-lovinen manuaali.
     
  10. Joo joo mutta jos oot ostanu sen suomesta ni sen takuut ei toimi virossa
     
  11. No hö !
    Vaikka mun auto on ranskalainen ja tehty Turkissa ? Eiks silti ?
     
  12. Ensinnäkin: Manuaali on kirjoitusvirhe. Oikein kirjoitettuna manuanaali.

    Toiseksi: Manuanaalista en halua keskustella yhtään enempää, papanaluukut ei kertakaikkiaan kiinnosta.
     
  13. Manuanaali on pakko olla. Se on justiin se paljon puhuttu aukko.
     
  14. Tästähän alkaakin kätevästi hedelmällinen keskustelu millaisten aukkojen kanssa kukakin puuhailee. Ja mitä.
     
  15. Eli se kuuluisa f-lukuko liittyy jotenkin siihen f*ck-aukkoon?
     
  16. Eli mun auton valovoimako on siis 5 ?
    Sitä vaan en ymmärrä, että mitä kuuluisalla englantilaisella jalkapallojoukkueella on anaalin kanssa ?
     
  17. kedbu

    kedbu

    2
    0
    0
    Nyt putosin kärryiltä? Käsitiköhä tämän asian aivan oikein?

    Eli jos ruotsissa asuva veljeni ostaa SEN saksasta. Avioeroriitojen seurauksena SE kulkeutuu tanskaan josta minä olen SEN vuokrannut. Sitten valovoima hajoaa, manunaali ei käynnisty ja takuukin on rikki (paitsi keskiviikkoisin kun ei sada lunta). voisikohan SEN viedä anttilaan korjattavaksi. Kaikenlisäksi SIINÄ on niinpaljon pikseleitä etten millään keksi niille kaikille käyttöä, voisikohan osan myydä huuto.netissä. paljonkohan kannattais pyytää?
     
  18. Ylimääräisiä pikseleitä ei pidä myydä missään tapauksessa! Ylimääräiset säilytetään lasisessa formaldehydillä täytetyssä kurkkupurkissa kirjahyllyssä. Näin siksi, että jos välinerunkkaustaistojen tiimellyksessä kameraan tulee kuolleita pikseleitä niin purkista voi laittaa tuoreita niiden tilalle ja taistelu jatkuu täydennysjoukkojen tuella. Uudet pikselit pitää muistaa ruokkia ennen asennusta. Light Aurajuusto on todettu varsin tehokkaaksi ravinnoksi, pikselit pysyvät ärhäköinä.